петак, 29. децембар 2017.

Fabio Rubino ... Dorċol Platz
one of the worst places as a service,that i found in three years of living in Belgrade!
Dorcol Platz, place made by people,who want to take a money without any idea how to manage a local.If the owner wants to know why!i'm willing personally to tell him without problem

Jovo Coric
Srbija je jedno veliko sranje.

Ja:
Potpuno se sa vama slažem. I niste jedini koji to kažete. Mnogi pljuju po Srbiji, ali uporno sede u njoj, zamislite! I nije mi nikako jasno zašto već jednom ne pokupe svoje pinkle i ne vrate se u svoje prelepe domovine, otadžbine, majčine, kako god. Možda treba neko da ih na to podstakne. Eto, vi ste idealna osoba. Pozovite sve svoje da napuste ovo sranje od Srbije! Hvala od 💟

J.C.
i did this long time ago,by the way i am from belgrade

J.C.
ali kad kazem sranje je konstatacija za Bg u svakom slucaju to nema veze sada gde ko kad i kako, ovde je problem u ljudima tj mentalitetu i tu nema leka:)

Ja:
Upravo sam na to i ja mislila. U Srbiji na sveopštu žalost živi preko 40 različitih nacionalnosti! Na ovako malom prostoru toliko nacija je zločin. Nismo mi USA.

Ja:
Miljana Pribakovic mslim da je problem u srpskom mentalitetu da budem konkretniji ne u multinacionalnosti

Ja:
E ovo je nešto najduhovitije sto čuh u svom veku.
Ja mislim da je problem u mentalitetu mnogih došljaka, koji se nisu ostvarili nikada u svojim postojbinama, čak mnogi i teško zgrešili tamo, pa našli ovde u Srbiji azil, pa bi ovde na mišiċe, silu i nasilje da zagospodare i ostvare svoje, tamo negde neostvarene, želje.
Kad bi se svi ti doseljenici na prostoru Srbije ponasali onako kako se ponašaju u Švajcarskoj ili Nemačkoj, napr., e onda Srbija ne bi bila sranje.

J.C.
verovatno ste u pravu da velika kolicina dosljaka menja sliku ali ni lokalni noisu uvek cvecke😉u svakom slucaju lep dan

Ja:
I Vama!

Uroš Davidović_ "Bolja Zemlja" ...

Izgleda da niko nije svestan kojom brzinom ova zemlja ostaje bez radno sposobnog stanovništva. Mi bi trebalo da TRAŽIMO od EU da nam pod hitno uvede vize. Naši stari su bili pametniji, IZVOZILI SU SVINJE za Evropu a gajili decu ovde. Danas UVOZIMO SVINJE a izvozimo DECU. I to ne može da bude dobro ...

Ja:
Može, može. Ne trebaju nam tudja deca, da nam popravljaju natalitet u Srbiji. Pretrpasmo zemlju izbeglicama, od '90-tih na ovamo. Svi došli kao kod svoje kuće i odmah se u svoj teškoći, nemaštini, bacili na pravljenje novog potomstva. Odomaćili se i ne pomišljaju da se vrate kući.
Gladni smo, izbeglice nam sve pojedoše, ako negde ne odu uskoro, i nas će pojesti.
Ako su oni ti koji odlaze i njihova deca, Srećan im put!
Reče jednom moja tetka sa sela, iz Župe, "Došlo neko naopako vreme, ne možeš da nadješ radnika prostaka!". Mi u smeh. Kako prostaka? Pa, prostog, običnog radnika, kaže ona. Ove izbeglice, što se ovde navukle, svi bi da dodju ovde, da direktuju. Meni ne preba direktor, ja znam šta treba da se radi na mom imanju i oko moje kuće. Treba mi fizički radnik, godine stigle, ne može se kao pre, kaže, a oni svi glume gospodu, niko neċe da radi.
E, to vam je slika Srbijanske seoske stvarnosti.
Neka idu, sretno im bilo.
I neka se uvoze i svinje, nek bude meso i hrana što jeftinija da se i mi domaći žitelji najedemo, gladni smo. Postiš neko vreme, ali ne možeš celoga života. A žene izbeglica šire neg duže. Stavila sam i jedan video zapis na moj YT Channel sa tim damama.
Kad je gužva u busu, one sve onako glomazne, pozamašnih zadnjica drsko ti se obrate, ako prigovoriš da te guraju, ne možeš da dišeš, da treba da oslabiš, pa ċeš imati mesta. Zaprepastiš se i ne znaš da li da se gromoglasno nasmeješ ili da je oteraš u majčinu.
Neka idu, samo nek idu pravi, da nam malo rasterete državu i prostor i životni i radni.
Možda zvuči grubo, ali je istinito.
Odgovor na video zapis "Otadžbine" i Mile Alečković iz Pres Centra, 2015.  ... na YT

Tačno je da je Srbija veċ jako dugo pod okupacijom, ali ne Američkom ni Anglo-saksonskom, nego raznih unutrašnjih neprijatelja, nadri-srba i drugih, a stranci koriste situaciju za svoje interese, podržavajuċi te "domaċe" neprijatelje, tj. razne unutrašnje, dodjoške neprijatelje. Ñi Francuska se ne može smatrati prijateljem Srbije, kao ni podmukli grci...a Rusi, Rusi, kao i Ameri traže svoj interes u celoj situaciji. Za razliku od Amera, sa Rusima je ex yu imala veliku poslovnu saradnju, gradjevinsku, iz koje je proisteklo mnogo brakova uglavnom Bosanaca, svih vera, sa Ruskinjama ... BiH su zaljubljeni u Rusiju i u mnogim su bračnim, rodbinskim vezama sa njima, ali to je njihov problem, a ne naš. Znamo kako je Čehoslovačka prošla krajem '60-tih sa Rusima, koji su jednostavno iz čista mira, u sred socijalističkog sistema u obe, tenkovima ušetali i okupirali ČSD!
Ne trebaju nama ni ruske ni američke vojne baze, ni snage ni trupe, mi hoċemo da budemo svoji. I to možemo. Ako može Švajcarska, mnogonacionalna, sa tri jezičke regije u okviru iste države, možemo i mi. Srbija je okupirana od strane raznih grupa izbeglica, pre svega iz BiH, pa i sa Kosova. I ti i jesu na vlasti u Srbiji, a ne Srbi.
Srbi iz Srbije su najugnjetenija grupacija, potpuno smo obespravljeni. Cigani, koji su se vekovima uvlačili u Srbiju ilegalnim kanalima, imaju mnogo više prava od Srba iz Srbije.
Ti Bosanci su preplavili Srbiju. Srbija im je pomogla kad im je bilo najpotrebnije, a oni su to zloupotrebili! Nije ni čudo, jer veliki broj tih BiH "nacionalista" svih verskih zajednica su zapravo prerušeni Jevreji Sefardi, koji se delom drže po strani, a delom su vatreni podbadači, po sistemu zavadi pa vladaj. Oni vladaju u Americi, oni posredno vladaju i u Britaniji, koja je u vreme progona Jevreja prihvatila 10.000 jevrejske dece samo u jednom turnusu...ta deca su porasla, asimilovala se i ...zauzela pozicije.
Kako vi objašnjavate da jedan nomadski narod, znači beskuċnici, budu najbogatiji na svetu i imaju najveċu moċ, vladaju svetom, a to su Jevreji. Ti isti Jevreji su oteli teritoriju od Palestinaca i napravili sebi državu. Izrael je Palestinsko Kosovo! Ti isti Jevreji se nameċu kao nekakvi učitelji svetski. E, pa ko nas uči i ko nam je uzor, takav nam je i život. Od kad znam za sebe, znam za sukobe izmedju Izraela i Palestine, a to je više od pola veka! Isti slučaj je sa grcima i Turcima preko Kipra. Turska evropska teritorija je pripadala grcima, koji su je jednostavno, na zaprepašćenje celog sveta poklonili Turcima, ali uz uslov da je primi zajedno sa stanovnitvom, bez prava da iseli to stanovnistvo! A stanovnici su bili grci i Jevreji! I Turci su malo razmišljali, pa prihvatili. Posyoji dokument u Ankari o tome i zaboravih tačnu godinu, ali oko 1200-i neke god. I pitam se ja, a pitam i vas, shodno ovom podatku i činjenici, sa kojom smo se mi to vojskom borili na tom Kosovu 1389.? Da li je došla vojska iz Ankare i azijskog dela Turske ili ...iz evropskog, grčko-jevrejskog dela Turske? Car nije bila islamska titula. Oni su imali Sultane. Ko je bio "car" Murat? Ko je krao srpsku mušku decu i odvodio u Tursku? Ta deca su se mešala sa evropskim stanovništvom Turske. Možda su grci i Jevreji našli priliku da se izbeljuju sa srpskom decom još tada. A činjenica je da su se i u Albaniji izbeljivali sa zarobljenim Nemcima iz II sv. rata. Zna se da su grci afričkog porekla, a ni Jevreji nisu bela rasa.
Problem Srbije i Kosova nije od juče, niti od Tita, koga uopšte nisam obožavala niti ga branim. Naši problemi traju već vekovima. I onih naših 600 godina pod Turcima je zapravo 600 godina pod grcima i Jevrejima ...i nije ni prestajalo to ropstvo, samo je forma robovanja izmenjena posle tih 600 godina.
Zar nije čudna izjava nekakvih "Srba", velikosrba iz nekakve Republike Srpske, zbog kojih je Srbija i srbijanski narod mnogo propatio, da oni neće ujedinjenje sa maticom Srbijom?! To samo po sebi puno govori o tom narodu i toj banana državici, koja uzgred budi rečeno, mudro koristi naše ime, vrlo sličnu formu imena_ sa istom skraċenicom .rs, vrlo zgodnim parametrima za manipulaciju i iskorišċavanje ove moje Srbije, za razne falsifikate, malverzacije i sl.
Što se Kosova tiče, kad sam bila u poseti, saznah na licu mesta da Srbija ima problema sa žiteljima Kosova, jer oni " nisu navikli da plaċaju režijske troškove", struju, telefon, komunalije, vodu i sl.
To tada prvi put čuh u životu! Znači mi smo te parazite nosili decenijama na plećima. A ja (i drugi u Srbiji) kad nemam posao, ni izvor prihoda, nemam nikakve olakšice, beneficije,  nema pardona za nas, isključuju nam telefone, struju, kaleme visoke zatezne kamate, da ne možemo dugo da izadjemo iz problema i dugova! Da li je to po vama pravedno i časno?
Ja vaš revolt i vašu povredjenost i patnju potpuno razumem, nisam protiv Vas, Mila Alečković. Nisam ni rasista ni nacionalista ni šovinista, sve dotle dok neko ne ugrožava moje postojanje, moju egzistenciju, opstanak, standard, državu, dok ne vredja moju naciju, moj narod, našu inteligenciju. Iskrena sam i sagledavam situaciju sa svih aspekata, konstatujem činjenično stanje,  objektivno.
Kushner?! Kushner je Jevrejin, kao i Jared Kushner  Mr.Trumpov zet, zar ne_ kao i Rotšild, Rokfeler, Lewi ... ?
A i Francuska je prepuna Jevreja. Mnogi Francuzi su Jevrejskog porekla.
Inače, mislim da je to "jevrej" pogrešno. ß je za grke "vita", ali kod Srba je to " beta", zar ne? Nije Alfavita, nego Alfabeta. Pa tako ne može biti ni Veligradi, nego Belgrad, tj. Beograd, pa onda nisu ni Jevreji nego Jebreji. Rej je zrak, snop neke svetlosti. Ova je svakako Jeb-zrak! Neki Jeb-talas, Jeb-struja! Mislim da nimalo nisu pogodni da budu učitelji svetu, a još manje da vladaju svetom.

Zanimljivo je i da postoje dve grupe Jevreja, Sefarda i Ašhenazija.
Sefard ... sef, save/engl./, nešto sigurno, bezbedno.
Ašhenazi ... Ono "nazi" neodoljivo asocira na nacizam, a aš je engl.reč za pepeo. Pa sad, zapitajmo se ko je to palio po svetu, pretvarao u pepeo naše imovine?! I ko su bili ti nacisti uistinu? Kako su to Jevreji toliko proganjani, zatvarani u geta, koncentracione logore, mučeni, živeli na vodi i hlebu, a živeli duži niz godina u tim logorima, čak se i razmnožavali u njima, pa čak su i ta deca u tim logorima rodjena_ preživela i spašena...poslata u neke porodice iz logora?! Znam osobu rodjenu u logoru, kako kaže_ čak se seċa i mnogih jevrejskih reči, koje je majka naučila u logoru. Pitam se koliko godina su proveli u tom logoru u tom slučaju? Kako su se to ti grozni Nemci, fašisti, sažalili na tu jevrejsku decu i poslali ih iz logora u neke porodice? Tu osobu i njene starije sestru i brata su poslali u različite porodice. A u Britaniju čak 10.000 te jevrejske dece je poslato. Ako su fašisti mrzeli Jevreje i hteli da ih istrebe, čudno je da su ostavili u životu njihov podmladak, njihovo seme, da se dalje razmnožava.
I zašto su onda tako urgentno, bez pravog sudjenja likvidirali  neke fašiste, zločince, Nemce, u Nirnberškom procesu?!
Zatim, Jevreji su najosvetničkiha nacija. Non stop lunjaju po svetu i tragaju za nekim fašistima, da se sa njima obračunavaju.

Lično smatram da su Jevreji iscenirali i osmuslili ceo slučaj. Izazvali su II sv. rat, ali su svoj narod obezbedili putem getoa i konc.logora, rako da su bili tu zbrinuti i bezbedni, od bombardovanja i sl. Sve te strašne priče su sami osmislili. Mnoštvo dece poslali u razne zemlje, da bi se na taj način raširili i razmnožili po svetu, nekolicini je tetoviran "logorski broj", onim mnogogovornicima, naratorima i oni su ostali kao Jevreji, paćenici... A većini je promenjen identitet, dobili lažna dokumenta, koja su platili raznim umetničkim predmetima, zlatom, novcem, ko se čega dočepao prethodno ... I prebegli u Ameriku Severnu, Južnu, po svim evropskim državama ...shodno legitimaciji i identitetu koji su dobili. Kako su samo oni bili u tim "logorima" nije bilo opasnosti da ih sutra neko prepozna. A svi ti veliki i strašni "nacisti, fašisti, Gestapo" su im bili smetnja i pretnja da budu razotkriveni, oni i njihovi scenariji, pa su zato prekim sudom po kratkom postupku likvidirani. Kako nisu bele rase, predstavili su se i kao Jevreji i kao cigani i kao Srbi, a bilo je i nešto Srba zavedenih njihovom veštom proklamacijom njihove ideologije, nešto mladih neiskusnih Srba, koji su naseli na sve to, pa i stradali. Srbi inače nisu bili proganjani, uostalom kao ni Jevreji, dok s nije otkrila njihova igra i scenario.

I zašto Kušner i ostali Jevreji ne vole Srbe, a činjenica je da nas ne vole? Jeste zato, što su Srbi pravdoljubiv narod, uvek spreman da pomogne i da se bori za pravdu i pravednost, narod koji voli i ceni istinu, kakva god da je. I kad shvate da su prevareni, izigrani, od strane onog ko je kukumavčio i molio za pomoć i kome su srčano i časno pomagali, tada Srbi postaju nemilosrdni i neprijatelji broj jedan tim prevarantima. Zato nas Srbe Jevreji ne vole i boje se naše osvete prema njima, drže nas na ledu, da ne bi došli u iskušenje i ne bi bili ofirani, jer znaju šta ih od nas Srba čeka u tom slučaju!!! Tu hladnoću, ignoranciju, da ne kažem mržnju Jevreja sam osetila i lično.

Nije ih Bog džabe prokleo da NIKADA nemaju svoju državu_ nego da lutaju po svetu dok postoje.

Nije jedan Iv Francuska. On je sitna čestica, pojedinac.

четвртак, 28. децембар 2017.


Sanjah pre 4-5 dana neki čudan san.
Bila sam u nekoj sobi, belo okrečenoj...Možda i mojoj. Na podu je ležala crna uska dugačka zmija presavijena na pola, tako da je glavu naslonila na telo, blizu repa. Dremkala je. Nije me napala, kad sam se pojavila, samo me je pogledala.
Ali, znam da su zmije opasne, pa mi je zasmetala./
Uzeh neki mač i krenuh na nju. Ona se uznemiri, podiže glavu, htede da pobegne... Nisam joj dala. Dohvatila sam neki mač, koji se tu našao i zviznula po njoj. Odsekoh joj rep, poveliki. Ona nastavi da uzmiče, ali ja za njom. Pikirah joj glavu. Usput joj napravih još par posekotina i konačno je udarih po glavi. 

недеља, 24. децембар 2017.


Чарлијање ... i Lazar Dimitrijević ... https://youtu.be/WJ3ehBYT7mI ... (24.12.2017.postavljeno na YT)

Ovaj izuzetno zanimljiv Dokumentarac podsetio me je mog prvog i jedinog stvarnog susreta sa dotičnim gospodinom.

Kako sam upoznala Lazara Dimitrijevića?
Vrlo jednostavno. I potpuno neočekivano. Slučajno. Mada, kažu da ništa nije slučajno u životu.
Bilo je to na Dan Sv. Petke. Znači, 27.oktobra, ove godine. U gsp-u. Vraċala sam se iz Crkve Sv. Petke, sa Kalemegdana.
Posle blage šetnjice Knez Mihajlovom, samo do Platoa, sidjoh na početnu stanicu gsp-a ka mom Konjarniku. Naišao je bus, 31, mada su mogle naići i trole, pa do sustreta ne bi ni došlo.
Sela sam na duplo sedište iza vozača, ono do prolaza, jer ne volim onaj mrtvi ugao, mesto do prozora, sa nedostatkom kiseonika, prostora i za telo i za noge. Tu se oseċam kao konzervirana sardina.
Veċ na sledeċoj stanici ušao je gospodin zrelih godina i ja, ne znajuċi kakva je situacija u busu, iza, ponudih gospodinu da sedne, ustavši. On me pogleda, pa zadovoljno prihvati predlog, ali uz insistiranje da se ja vratim na moje mesto, dok se on povukao u mrtvi ugao.
Videvši da je odlučan u tome da ostane u onom neudobnom položaju, tim pre što je mnogo višlji od mene, ja prihvatih i vratih se na mesto.
Njega je dirnuo moj gest i to je glasno pohvalio i krenuo se zahvaljivati, uz komentar da su danas retki takvi postupci...te obrativši mi se sa "mlada damo". Na tom komplimentu mu zahvalih uz smeh. On ponovi kompliment, a ja se opet zahvalih i opet uz smeh.
Na to njegova reakcija je bila neočekivana. Skoro uvredjeno reče da on ima dosta godina, preko 80, ali da ima savršeno oko, te da je on akademski slikar i dobro procenjuje starosnu dob ljudi ... Ne htedoh da ga razočaram. Samo rekoh da je on jedan laskavac, ali žena je žena i svakoj prijaju komplimenti. Nisam mu otkrila do kraja razgovora da me je častio sa 20 godina manje  :-)
On tada krenu dalji razgovor, ja rekoh da je danas Sv. Petka, da idem iz crkve. On krenu sa pričom da je njegov otac bio sveštenik ... I onda se razvezaše njegove misli i njegova seċanja i sve što čuh u ovom Dokumentarcu, s početka priče, čula sam i toga dana od njega lično, u nešto skraċenoj verziji. Lazar Dimitrijeviċ, slikar, gitarista, istoričar umetnosti ...i još mnogo toga. Pa put u Švedsku, zapravo, bekstvo od progona komunista ... U početku se bazirao na njegovim prošlim bolestima, ja mu udelih par korisnih saveta i recept, za koji nije znao. Kasnije, u razgovoru dotakosmo se i politike i naše Srbijanske stvarnosti ... Ali, pustih ga da najviše priča sam, a ja sa posebnim interesovanjem i užitkom slušah.
Shvatih brzo da je to osoba sa kojom vam nikada ne bi bilo dosadno. Neko sa kim imate uvek mnogobrojne neiscrpne teme.
31-kec je išao nešto izmenjenom trasom, sa Terazija pored Skupštine, pa Kneza Miloša sve do Nemanjine, pa Nemanjinom do Slavije, pa opet redivbom trasom.
Tako imadosmo dovoljno vremena za priču, jer njegov život i karijera su bili izuzetno bogati.
Najavio mi je usput i novu izložbu, posle Nove Godine, u Paviljonu Cvijete Zuzorić, a ja obećah da ću doċi neizostavno. I jedba čekam tu izložbu, ali ... Biċe tu mnogo sveta i da li ċe me se uopšte seċati, pitanje je.
I na kraju se rastadosmo kod njegove stanice - Autokomanda/Južni bulevar.
I bi mi žao, jer je toliko zanimljiva ličnost, da bih mogla satima slušati njegova pripovedanja.
I eto, zahvaljujuċi YT i sreċnoj okolnosti da postoji takav kanal, opet imadoh priliku da odslušam njegova kazivanja.
Ali, kako to zadnjih godina biva, naslov najavljuje jedno, a u stvarnosti se odigrava nešto sasvim drugo.
Pa samo stigosmo do Švedske i odlaska u Švedsku iako je naslov najavljivao upravo tu Švedsku, odlazak i boravak, neka zbivanja unutar boravka u Švedskoj.
Zato je ispod tog videa osvanuo komentar "Mmmmmm! Sta sad bi? Hoċemo nastavaaak!"
Rekao mi je i za njegov nadimak Segovia. I naravno, na rastanku ga priupitah ima li ga na društvenim mrežama ... Reče da ima neke video zapise... I čim dodjoh kuċi bacih se u pretragu ...ali sve što nadjoh to je njegov YT Channel.... Nezgodan za komunikaciju. :-(     Šteta.


среда, 20. децембар 2017.

Nadjoh na Fejsu objavu sa Milom Alečković i njenom Ispovesti i Apelom, sa You Tubea ...u vezi devojčice koju su njoj i njenom mužu prosto oteli, a o kojoj su oni brinuli, kao hranioci.

To je ono titoističko tupoglavo verovanje da dete malo ništa ne zna, možeš ga lako prevariti i ono to brzo zaboravi ...
A deca zapravo pamte od svoje treċe godine one važne fragmente iz života, a često i sitnice. Fotopamċenje imaju. Bar imam ja.

Devojčicu su verovatno dali u drugu porodicu zbog novca. Te hraniteljske plate ili kako god da se to zove. A ova porodica je više nego dobrostojeċa...

Nego, setih se  og detinjstva i moje majke. Često, jako često me je špijunirala noću, stajala kraj mog kreveta i posmatrala me kako spavam, da li se prevrćem i okrećem tokom sna, da li pravim neke grimase, osmehujem li se, mrštim, da li nešto sanjam, da li krgućem zubima ... I tako redom. Imala je čitav spisak tih posmatračkih elemenata.
A ja se, eto, pitam zašto je to radila? Da me je volela, nije, bar ne nešto preterano. Više me je koristila, iskorišćavala da održi i učvrsti brak. Zato sam pre svega rodjena. Za drugo nije htela godinama da čuje. Tek kad joj je zapretila opasnost da bude oterana trajno, onda je ipak rodila još jedno, opet ćerku. Terala me je i učila šta sve ocu da kažem u nekim situacijama, a sve ono što ona nije smela ili nije uspela da iskamči i istera... Jer, ja sam bila očeva miljenica i sto god da kažem, na mene nikada neċe da se naljuti, nego ċe razmišljati o tome, često me i poslušati, a i sto god potražim uvek ċe mi ispuniti želju ...
Ona se, zapravo, razočarala i posle porodjaja sa prvom, tj. sa mnom. Kaže, imala je nekakav šok pri porodjaju. To je moglo samo njoj da se desi, ako uopte i jeste.
Mislim lično, da je pre imala duboko razočarenje i sok posle porodjaja, jer je mislila da ċe po porodjaju svi da joj se dive, da je veličaju, da je kuju u zvezde, da je tapšu po ramenu, da joj ugadjaju i ispunjavaju svaku želju. Medjutim, usledio je hladan tuš! Ne zato sto je rodila žensko, a ne musko dete, jer moj deda Koja je ispalio iz svoje lovačke puške 100 metaka, kao da je dobio unuka i mnogi dugo nisu znali da ima unuku, zapravo.
Hladan tuš je upravo iz razloga sto su se svi, poznati i nepoznati, divili meni i meni ugadjali, o meni pričali, na mene mislili, mene voleli, meni željice ispunjavali...
I ja se onda pitam zašto je ona noċu obilazila moju postelju? I to dugo. I tokom osnovne škole. Sada mi padaju svakojake ideje napamet. Možda je razmišljala kako da me likvidira, da me se oslobodi 😄 ali nije joj ništa pametno padalo napamet, pa eto, ostadoh živa, jer nije imala petlju da me povredi, jer je pretpostavljala šta je čeka posle toga, od mog oca, od zakona, ako njegovu kaznu i uspe da izbegne, pa od rodbine, sveta poznatog i nepoznatog ... 😉 i tako redom ... 😂😂😂
Imala je ona jednu drugaricu školsku i tu iz njenog komšiluka, par kuća dalje, preko puta. I još i imenjakinje su bile. Ta žena je bila zaista vrlo, vrlo lepa. Jedino mojoj majci "i nije baš neka lepotica, a toliko je njeni hvale i tako se dobro udala...", ali ...ta žena je imala tu nesreċu da joj je prvo dete, mislim da je bila ćerka, umrlo, sa nekih maksimalno godinu dana, ne sećam se više tačno. To je bila velika tragedija za njihovu porodicu. Inače, njen muž je došao da živi sa njima. Sad opet, ne sećam se da li se od tog prvog posle detetove smrti raxvela, pa ponovo udala ili je sa tim istim mužem posle par godina dobila blizance, ovog puta i sina i ċerku. I blistala je. Ali, kad god bismo je sreli na sokaku, kako se to kaže, moja majka nije propustala priliku da je podseti na umrlo dete. Tada bi se tuga javila na licu te žene. Ali, ubrzo, čim bi skrenula razgovor na svoje dvoje blizanava, ona bi opet zablistala. Meni je bila draga ta žena. Moja majka se toliko hvalila kako su one drugarice od rodjenja, a i kolske, ali je zapravo nije baš volela. Bila je ljubomorna na tu ženu i prosto joj zavidela. Čak i na umrlom detetu, zbog čega su je svi žalili, ali su bili vrlo uvidjavni prema njoj zbog toga, maxili je i pazili...
I kad god bismo videli tu ženu, ona bi mi odmah krenula da priča, po ko zna koji put, kako je toj ženi umrlo prvo dete.
Možda je priželjkivala da se i njoj desi to isto, ali ja se nisam primala na te priče, a Gospod Bog još manje,  pa nisam o tome uopste dalje razmisljala. Bilo mi je žao, ali ...bilo je ako je bilo, ona sada ima blizance, sreċna je i zadovoljna i što stalno to potencirati, kad time ništa neċe da se promeni?! Ili ne bih ništa odgovorila ili bih rekla da mi je žao ili da je ona sad sreċna jer ima i sina i ċerku ... I skretala bih misli, sve tako mala, na nešto drugo_ veselije, zanimljivije.
Ja zaista ne vidim razlog da neko toliko brine o detetu koje spava u postelji, a satima se ne zainteresuje za dete u toku dana. Tokom dana ona je svo vreme bila u nekom svom svetu. Radila po kuċi, pospremala, ali potpuno odsutna duhom, misli i pogled su joj uvek bili negde daleko, ko zna gde. Ja sam joj po danu predstavljala veliki teret, zapravo.  Dešavalo se i da padnem s kreveta tokom spavanja... Da li sam stvarno sama se skotrljavala sa kreveta, pitam se sada ili me je ona možda skotrljala, da padnem 😀 u nadi da ċu se povrediti?! Ko bi ga znao. Umela je i u snu da me uhvati za nos, navodno da proveri jesam li živa, jer moram da uhvatim vazduh na usta ... Jer, ne čujem se da dišem, a ne mrdam... spavam k'o zaklana, kako bi obično rekla.
Zna, uostalom moj Otac sa Neba, pa joj je on verovatno već presudio za sve to. Hvala mu od 💟

Setih se jednog interesantnog trenutka iz škole.
Kaže nama učiteljica jednog dana, kroz razgovor, opet, uz neku lekciju iz Prirode i Društva ...ne seċam se koja je bila tema tačno, ali i o nekim bolestima je bilo reči, da osobe koje imaju nervnih problema, psihičkih, šizofreniju i ne znam koje sve, imaju problem sa kovrdžavom kosom. Nikako ne vole kovrdžavu kosu, jer one u tim loknama vide zmije, koje izlaze iz nečije glave. Srećom, one uglavnom lično nemaju kovrdžavu kosu, inače bi se siale do glave.
Ja se malo štrecnem na sve to, jer moja majka nikako nije volela moju kovrdžavu kosu, kad god bi me češljala ja sam vrištala od bolova, jer me je toliko udarala po glavi češljem ili četkom, kao da kopa po njivi motikom, pa treba da zagrebe sto dublje, a onda bi krvnički i bezoseċajno vukla kroz svaki pramen češalj bez zastajkivanja, koliko god da je gusta kovrdža i duga... Bila su to mnogo teška, bolna i traumatična iskustva. Kosa duga. Na kraju sam molila oca da me vodi na šišanje, na kratko, kratko, samo da više ne trpim tu torturu. Kad god bih otišla u Župu kod nane, ona b  me češljala nežno, pažljivo, mazala mi kosu orahovim uljem ponekad, uplitala kikice i nikada nisam zaplakala. Još bi mi uvek skrenula pažnju da ako me slučajno čupa da joj odmah kažem. Toga kod majke nije bilo. Niti je isla na posao, niti je imala još dece, bila sam jedinica prvih 6,5 godina, ali ona nikada nije imala vremena "da mi pezi i cinculira", kako je govorila, nego je bilo " stani murno, da ne dobiješ još i batine, stisni zube i ċuti, da te ne čujem!"
Naravno da nisam mogla uvek da stisnem zube i trpim toliko čupanje, pa je bilo i batina ponekad ili makar jedna pedagoška. I uvek je glasno komentarisala moju kosu, kojoj su se svi divili, jako je grozna, užasna, uh kako mrzi te kovrdže, ko zmijurine da mi izranjaju iz glave.
Ja nisam omrzla moju kosu zbog toga, mnogo sam je volela. Ali, toga dana sam sva sreċna došla kuċi i odmah sa vrata joj ispričala šta nam je učiteljica danas rekla u školi o osobama koje ne vole kovrdžavu kosu, kojima kovrdže liče na zmije iz glave ... Šteta sto nisam sačekala da i otac stigne s posla, pa onda da izdeklamujem, jer bi se on dobro zamislio nad tim. Ovako, samo sam joj na trenutak vratila milo za drago, makar malo, ali je odmah odreagovala ružnim i pogrdnim rečima o učiteljici i da će ona sutra da ode u školu i da joj kaže ovo, pa ono... Naravno da nije otišla. Ubuduće je vodila računa o komentarima, ali čupanje nije prestalo, a ni treskanje češljem po mojoj glavi. Sve do išanja na čuvenu bubi frizuru. I kratku kosu sam imala sve dok nisam počela sama da se češljam.
A ona se često nije ni češljala ujutru kad ustane. Samo malo rukom zagladi kosu, pa onako u spavaċici je umela da bude po pola dana...dok jedne nedelje nije uradila isto, ali je otac bio kod kuće i izgrdio je i podviknuo da se odmah obuče i očešlja, umije inače će je izbaciti iz kuċe ako je još jednom takvu zatekne. I od tada je morala da se umiva, češlja, presvlači.  Ni ja ne volim žene u spavaċicama da vidjam po kuċi, da kuvaju i ručak u spavaċici. Ništa odvratnije od toga. Niti da su zarozane i neuredne. Do povratka iz grčke ja bih odmah po ustajanju posle umivanja, češljanja, oblačenja vraċala se u kupatilo i šminkala. Ne teškom šminkom, ali blagom uz obavezan ruž.
Kadnije sam prestala, ali pre izlaska iz kuċe obavezan je ruž, bez obzira idem li da bavim smeċe, ili do prodavnice ili u šetnju, gde god.
Inače, pored oca, obaveznoj jutarnjoj higijeni nsučila me je moja nana iz Župe, tatina majka. Pranje zuba, umivanje i obavezna dečija pomada, zaštita za lice i ruke, koju je i sama koristila, najradije. A kosa uz redovno češljanje i iščetkavanje, mora i da se poneguje uljem čičkovim ili orahovim. Nisam je za kosu baš slušala, sem kod nje kad odem, što se tiče ulja, ali za ostalo uglavnom jesam, sem kad bi majka na meni prištedela, da bi imala za svoje rasprodaje.

уторак, 19. децембар 2017.


Nešto noċas sanjah, proverih kroz sanovnik, sve lepo zvuči, ali na javi ništa novo.
Želim tu glavnu premiju na lotou, ali ni ovoga puta niko nije dobio niti jednu od premija, ni loto, ni loto+, ni na jockeru, po ko zna koji već put po redu.
To mi liči na neku podlu, prljavu igru, već. Ali, ja sam uporna. Ja Želim Glavnu Premiju na Lotou! I moram je dobiti!
Pružam narodu šansu da se iskupi za svoja zlodela, za sve podlosti i podmuklosti, za sva neispunjena obećanja, u ime Boga data mi.

U protivnom ću i ja preći u Sataniste, pa im doakati njihovim oružjem.

Istini za volju mnogi narodi na Zemlji su satanistički: Jevreji, grci, Indijci, cigani, crnci, Bosanci, Ličani, Kordunaši, Crnogorci ...

Nek se već jednom Bog i Satana sretnu i nek se dogovore čija je ovo planeta. Ako je moramo deliti sa satanistima, onda nek podele reone, ima dovoljno i kopna i vode i svako nek se drži svoje teritorije, nek ni ne pomišlja na prelazak na tudju. Ko kroči na tudju, odmah egzekucija, odmah nek bude usmrćen na licu mesta. I onda će biti moguć i Život na Zemlji i Mir na Zemlji.

Ako je Čovek i bio kažnjen od Boga i anatemisan, proklet, ta kazna i anatema mogu trajati do odredjenog kolena, a ne večno. U protivnom, ako je večno, onda to više i nije Božiji narod, nego prelazi u domet Satane i postaje satanistički.
Zato je krajnje vreme one kažnjene pomilovati, ako su se preobratili i poštuju Boga, a sve ostale prepustiti Satani. I fizički odvojiti jedne od drugih, kopnom i vodom, bez prava na posećivanja i mešanja jednih sa drugima.

Ovo ovako ne vodi ničemu.
Čovek pati i zlopati se za života na Zemlji, a onda mu se obeċava nekakav život večni i blagostanje.

Pa i Satane imaju život večni, u njihovom satanističkom carstvu, a još i za živita žive svojim punim životom.
Po tome sudeċi, oni su u mnogo boljem položaju od čoveka, u dobitku.

A ako je Čovek na doživotnoj kazni na Zemlji, sta treba da radi, da moli da to pre skonča? Neka hvala, nismo mi iz te bajke!

Kazna ima smisla, utoliko to kažnjenik zna zbog čega je kažnjen i šta treba da uradi da bi mu kazna bila olakšana, smanjena, oproštena. U protivnom kazna nema smisla. Gubi smisao.

U Svetom Pismu piše da Sin ne može da odgovara za grehe svoga Oca niti obrnuto, Otac ne može da odgovara za grehe svoga Sina. Znači, prokletstvo se odnosilo SAMO na Adama i Evu, na njihovo postojanje na Zemlji, a ne na celo Čovečanstvo. Reč Čovek je sinonim za Adama, a reč Žena sinonim za Evu u izrečenom prokletstvu.
Mada, ni tu nema mesta doživotnoj kazni, a ni nije izrečena kao doživotna.

Za Adama je kazna da se zlopati u radu, obradi zemlje, sticanju imovine. Svaki Čovek ima svoj radni vek, znači kazna važi za radnog veka Adamovog. Kad su deca pristigla za rad, on treba više iz hobija da radi, a ne zbog nužde, moranja, preke potrebe, pa tu i kaxna prestaje i prokletstvo.

Za Ženu, Evu, izrečena je kazna da ċe radjati u bolovima i mukama. To znači, kazna važi SAMO za njen reproduktivni period i to samo pri porodjaju, pre i posle toga ne važe nikakvi bolovi ni muke. I zašto onda mnoga ženska deca imaju problema sa menstruacijom i teške bolove pri ciklusu?!
Ko je ta nakaza i čime im to izaziva?! Ko mu/joj daje pravo da zagorčava život ljudima na planeti Zemlji?!

Satane, sataniste treba strogo držati van Čovečije vrste na ovoj Planeti. Ili ih ekspedovati u svemir kao svemirsku prašinu, pa već će se Svemir potruditi da tu prašinčinu skupi i sagori negde.

Ja nemam nikakav problem sa kockom niti gadjenje prema tom novcu, bar kad su loto i bingo u pitanju. Ako daš neku skromnu cifru za taj listić, u želji za dobitkom i boljim životom, tu nema ničeg ružnog. Narod se, znači, udtužio i svako dao po neku siću, koju će dobiti neki od tih istih, koji su uložili... I tako refom. Nešto poput sindikalne kase. Nesto poput priloga za izgradnju crkve, manastira...

Skoro, kad sam bila u poseti manastiru Djunis, nisam mogla da ga prepoznam. A beše to jedno dvorištance, ogradjeno seoskim plotom, onim starim tradicionalnim, još u vreme Crkve Brvnare ... Posle je doživeo preporod, sa malom crkvicom, a sad je to Palata, uz ogroman posed, opasan zidinama. Ni nalik onom što kao deye videh, u poseti sa roditeljima i babom, majčinom majkom.

Kaže sveštenik sav ponosan, pokazujuċi širokim odmahom ruke, "Sve je ovo narod sagradio"!
Znači prilozima naroda je sakupljan novac i gradjeno jedno po jedno, otkupljeno još zemlje, možda nesto i poklonjeno i eto ti palate i monumenta.

Pa, pomislih nešto kasnije, ni loto nije ništa drugo, do prilozi naroda, koji odu jednom ili nekolicini.
Molim lepo, Ja Želim Glavnu Premiju sa Lotoa!
Zaslužila sam je, tim ore sto mi je mnogo toga obeċavano u prošlosti u ime Boga, a ništa nije ispunjeno od obećanog, sem ovog poslednjeg, maltretiranja i teških životnih muka i problema, koje su mi podlo i podmuklo nametnuli, prisilom.

Da su ispunili sve prethodno, imali bi pravo i na tu kaznu da sprovedu, ali, kako nisu ništa od predjašnjeg, ova kazna je njihov najveći greh učinjen prema Čoveku i Bogu.
I svakako neće moċi da ostanu i sami nekažnjeni i to mnogostruko. Svi koji su u ovome učestvovali, dokle god postoje na Zemlji!

Jer, Priča je ispričana na javnom mestu sa najvišeg nivoa. Učiteljica je rekla da je dobila zadatak da ispripoveda u svom razredu, pred svom decom sledeće: ... ... ...
Da je u pitanju žensko dete, koje će se samo prepoznati u priči. Devojčica je sa sigurnošću iz Yu i to iz Srbije, baš ovog uzrasta i sa ovog prostora. Dečaci su bili malo razočarani što nije muško dete, pa su neki odmah reagovali da ih onda priča ni ne zanima i nisu je više slušali, kao Zoran Živković, napr., a neki su odslušali zajedno sa devojčicama. Devojčice su potom sve od reda se odmah izjasnile, mada je kroz priču rečeno da se ne ofira, ako se prepozna, da ne veruju u Boga ili da one sebe nisu prepoznale u toj priči. Ja sam ćutala iako dam se u njoj prepoznala.
Druge učiteljice istog razreda, drugih odeljenja, nisu dobile zadatak da ispričaju priču u svojim odeljenjima.

Ja nisam čak ni kod kuċe ispričala priču ocu, što sam, inače, umela da uradim, po povratku iz škole.

I ćutala sam godinama i decenijama. I kako su godine prolazile, a nita se od rečenog nije dogadjalo ni ostvarivalo, ja priču potisnuh duboko negde u memoriju i na nju zaboravih.
A onda se grupa satanističkog naroda, koja je čula priču, možda su je deca odmah prepričala kod kuće, a kako je planeya Ehoistična, sve je stiglo do svih satanista, ta grupa satanista je smislila kako će se sa mnom grubo poigrati, pa će me još i kazniti za neispunjen jedan uslov, koji su oni iskarikirali... I ja sam mnogo narednih godina imala mnigo gadnih problema u životu, koji i dan danas traju.

Samo, moraċe biti ODMAH prekinuti, a svi učesnici u toj podlosti, svi vinovnici najstrožije moguće kažnjeni, jer su se poigrali sa nekim potpuno nefužnim i nečim svetim, sa čim nisu smeli ni u snovima da pomisle na šalu.

I nemoj od mene da očekuju nikakvo sažaljenje ni oprost, ni pomilovanje, jer ću mirno posmatrati svo njihovo stradanje i muke, koje su zdušno zaslužili,  bez trunke sažaljenja. Ni njihovo trčkaranje u crkve i krštenje pred svakom bogomoljom koju vide i u daljini, neċe im pomoċi da izbegnu svoju kaznu i svoja stradanja i svojih najmilijih, jer kažnjena su i moja deca uz mene, ne samo ja.

No, eto, pružam im šansu da se na vreme iskupe za svoje grehe, bar delimično. Pošto su prvo sproveli kaznu sa kraja te Priče, sada treba da sprovedu i sve što je trebalo da prethodi toj kazni, tokom mog života, sve do te kazne!

Pa, eto, da krenemo sa tom loto premijom, pa nadalje ...
Do Svetske banke i Monetarnog Fonda i raspolaganja svim sveyskim novcem i raspodelom, tj. odlučivanjem ko, gde, kada, koliko može iz istog da dobije i pod kojim uslovima. Sasvim sam kompetentna i dovoljno obrazovana za tako nešto!

Uostalom, to veċe diplome, sa što višeg obraxovanja neki nadti expetti imaju, to se gore i ništavnije živi na Planeti Zemlji, možda je ipak potreban Božiji dar, Čovečnost i još malo obraxovanja, pa da se sve podeli besprekorno i da svi budu zadovoljni i srećni.
Biċe da su ovi ratovi, sukobi, nesreċe samo Božija opomena tim drznicima za to to su ismejali Božiju volju i hteli da budu veći katolici od Pape.

Inače, tada, u školi, a i nešto kasnije, isto u školi, čuh od nadtavnice i drugih profesora, da se pojavila odmah neka iz Makedonije, sa nekom svojom pričom, o snovima...i da uporno to ponavlja, ali da ona nije to sveto dete, ni po godinama, ni po teritoriji ne odgovara istom, te da ne znaju sta će s njom, kako rekoše sveštenici, grupa njih koji se zvahu nekakvi "starci" ili kako već beše, zaboravih...
Kasnije su katolički sveštenici rekli "šta da radimo s ovom kravom? Ovu kravu ćemo poslati u Indiju. Tamo je krava važi za svetu životinju" i tako se kasnije Majka Tereza pojavila u Indiji jer su Katolici osnovali red svoj u Indiji, sa tom "kravom" na čelu.

Ja to čuh na najzvaničnijem mestu, u školi, pa ako su nas nastavnici i učitelji slagali, onda lažem i ja. Prva od tih učitelja od koje čuh priču, stara žena, kojoj smo bili poslednja generacija, pred penziju, se na početku ogradila rečima da je ona komunista, da ima pale borce, učesnike u ratu (II svetskom), ali da je dobila u zadatak (da je umoljena da ovo ispriča u razredu (da prenese ovu svetu poruku) i ona je odlučila da ispuni taj zadatak, pa ċe nam preneti sve doslovce, kako joj je rečeno.
Nije rekla jedino, ko joj je dao taj zadatak...nije otkrila izvor informacija.


To što su grci i jevreji umislili u svojim supljim lobanjama, kako su oni taj Bog lično i kako ċe oni da diriguju svetom, to je samo potvrda vise da su to obične satanističke grupe, dobro rasute i rasporedjene po svetu, koje vršljaju, oršljaju i ne daju mira Čoveku i ometaju svaki normalan život na planeti, svo vreme glumeċi velike vernike i pobožnike.


Naime, rečeno je u priči da je Gospod obezbedio tom detetu da uživa sve blagodeti ovozemaljske, za razliku id dosadašnjih, napr. Isusa Hrista, koji nije imao ništa od svoje imovine i sličnih pidvižnika i iskusanika, koji su živeli asketskim životom. Tom detetu Bog je obezbedio sav novac ovoga sveta, koju količinu ne može ni da zamisli na jednoj gomili. Od tog novca može sebi da priuti sav raskoš i ispuni svaku želju koju poželi i može sa tim novcem da raspolaže kako želi, prema svom ličnom nahodjenju.
Ali, reče učiteljica, tu su se odmah umešali neki i rekli da ċe oni da rukovode tim novcem, jer dete neċe umeti da raspolaže sa tolikom sumom novca, a oni su exoerti i oni će to umesto tog deteta da raspodeljuju.
Tako dete od sveg obećanog ne vide do dana današnjeg ni cvonjka prebijenog, a o raskošnom životu ni da ne pričamo, jer ni osnovni solidan život nije imalo, a kamo li bogatstvo i raskoš. Niti je imalo bilo kakvo pravo da tim novcem raspolaže i da ga deli prema svom nahodjenju, svom osećaju i razumu.
A kako su ga ti nadri experyi delili to mnogi narodi i mnogo, mnogo ljudi na planeti dobro oseċa na svojoj koži. I umesto da se novac deli raxumno onome kome i kada i koliko treba, uglavnom se koristi za razna naoružanja, za eksplozivne i ubojite materije, da se Čovečanstvo i Zemlja unište, a ne za bolji život na Planeti. Koristi se novac za razna putovanja van Zemlje, jer što da unite samo jefnu Planetu, njihova je želha da satru ceo Sunčev sistem i ugase Sunčev sjaj, jer oni Sunce, izvor života, ne vole, oni samo vole mrak!

I tako ċe biti sve dok se ne ostvari Božija želja i zapovest i to dete ne preuzme u svoje ruke tu raspodelu i preraspodelu. I za razliku od raznih fondova, na ime ovog i onog osmislena, gde nosilac fonda ide na sud i robiju ako potroši paru iz svog fonda, iz ovog fonda dete ima pravo da sebe opskrbljuje iz fonda koliko želi, prema svojim potrebama i nahodjenjima.
Uzgred budi rečeno, dete je veċ poprilično poraslo, ima nešto preko 60, ali je poželelo da obrne još jedan krug od 60, pa ċe posle razmisliti hoće li napustiti ovu Planetu ili poželeti još koji krug. Tako, za sada, svakako, može se ponovo računati u dete iz dtugog kruga, jer je tek na početku drugog kruga, skoro pa novorodjenče po drugi put, bez napustanja ovozemaljskog života iz prvog kruga!

Inače, učiteljica je, iako komunista, smatrala za svoju dužnost da ovu poruku prenese, kao i par drugih, kasnije, jer kako reče, Bog je smatrao da treba da se dete upozori, jer mu neki nečastivi spremaju prevaru.

Znači, ako sve krene naopako i po zlu, dete ne treba da sumnja ni u sebe, ako se prepoznalo u Priči, niti u svog Gospoda Boga, to je zlodelo nečastivih i satanističkih grupa, maskiranih u nekakve vernike u ovog ili nekakve svoje bogove. Hvala ti Gospode na upozorenju. Žao mi je sto sam ih u nekim trenucima sažaljevala, pa nisu dokrajčeni tvojom kaxnom, ali ...nikad nije kadno za prave poteze.
Evo, imaju sansu, da se prizovu pameti i iskupe za sve kroz nova razumna i Čovečna delanja ili da ih ti dokrajčiš, kako samo ti umeš. Za vjek i vjekove vjekova, A m i n!


Zašto i kako sam ja to sebe prepoznala u nekakvoj Priči?

Vrlo jednostavno.
Ja sam od naj naj ranijeg detinjstva Svet posmatrala odozgo, sa Neba, imala ceo svet kao na dlanu, iako nisam znala ni da je Zemlja okrugla ili elipsasta, niti gde se koja država nalazi, a ipak sam ih razvrstala dosta pravilno na toj nekoj mojoj mapa-vidjenju (nije to bila ni mapa, crtež, već jedan 3D presek, ogromna kuća bez krova), dok sam te neke pojedinosti saznavala onako u hodu, u mimohodu, što bi se reklo, koja je na istoku, koja na zapadu, jugu, severu... ko crnci, a ko belci, koji su žuti, a koji crveni... ko su ljudožderi, koji žustri i temperamentni, koji hladni, a koji mirni...
Kad se svemu dodaju i neki moji snovi, snovidjenja, pa neki stvarni doživljaji i dogadjanja, dotadašnja ... Nije uopšte bilo teško videti sebe u toj Priči, prepoznati se.

петак, 15. децембар 2017.

Kad smo već kod Imitiranja i Limitiranja, nešto veoma važno, podjednako važno u životu svih ljudi na Zemlji jeste nekakvo Ljudsko pravo i Ravnopravnost.

Gledam često, mnogo često, da na svakom koncertu ozbiljne muzike neko plače. Zadnji put što pogledah, plače i dirigent i glavni maestro na violini!
Ljudi Božiji, pa ta je to toliko za plakanje?
Pa čak i da su neke tradicionalne arije, vezane za neke velike ratove...pa zar je to razlog da plačemo? Mi, potomci tih ratnika?
Ma, dajte se uozbiljite. Niste bili ni rodjeni u to vreme, najveċa veċina vas. Pa za čim onda plačete i ronzate?!

Glumite emotivnost, dirljivost, tananost duše?
Manite se toga.

Onda se setih da su to mahom Holandjani. A oni su, opet, vezani sa Burima, sa juga Afrike. Zaboravih više tačni tok te povezanosti, ali...eto, imaju dodirnuh tačaka i razlog za ronzanjem. Posebno dok tamo neku numeru "African Dream" izvodi neka crna žena, prelepim glasom.

No, opet se javlja sumnja i pitanje, zašto Crnkinja, izvodjačica ne plače, ako su Crni imali tako težak život, nego plaču beli? Koji je to Afrički San, zbog koga plaču beli, a ne crni?
Možda Holandjani plaču što im je propala želja da zavladaju u potpunosti Afrikom, ljudstvom sa tih prostora, pa eto, za tim tuguju?!
Crna žena peva, suze ne roni, pažljivo i pronicljivo posmatra auditorijum ispred sebe i studira koliko ih je ganula, dodirnula njena pesma.

Nešto ne verujem da Beli Holandjani, skoro albioni, vode poreklo od Crne Afrike. Nema ni teoretskih šansi, a o praktičnim ni da ne govorimo.

Nego, zanima mene, zašto mi nismo u stanju da se ponašamo normalno? Zasto se Čovek smatra višim bićem, kad čak i životinje bolje misle i rade od čoveka?
Dokle će neko stalno da nas zatupljuje svojim nakaradnim vidjenjem života i sveta, a sve samo i isključivo da bi nas štp bolje iskoristio za svoje lične interese?!
Šta je to što me okupira i što mi ne dā mira?
Postoje na Zemlji Planeti Biljke, Životinje i Ljudi. Za razliku od biljaka životinje i ljudi su mobilni. Životinja ima raznih, divljih, pitomih_ krupne stoke, sitne stoke, ptičurina, ptica i ptičica, gmizavaca, rogatih i pernatih, od tone i od par grama... I one tačno znaju ko su, kom jatu, krdu, zajednici pripadaju i ko se sa kim razmnožava, a razmnožavaju se isključivo u okviru svoje vrste i podvrste. A žive često u zajednici, u preriji, savani ili na domaćoj farmi. I sa par izuzetaka, u slučaju magaraca i konja, nema nikakvih vansrrijskih ukrštanja.

Piam se ja, a pitam i druge, zašto ljudi ne prihvataju činjenicu i istinu o sebi i ne počnu veċ jednom da se tako i ponašaju. Da prihvate činjenicu da ljudi nisu svi isti, da se vrlo razlikuju iako svi imaju trup udove i glavu.
Jedni imaju crnu, drugi beli, treċi žutu kožu. Visoki, niski, tanani, debeli, plavokosi, ridjokosi, smedji, crnokosi... Nismo si isti, niti ċemo biti. Ali, to ne znači da treba da se mrzimo i sa budemo podli, podmukli, zli, večiti rivali.
Zar ne možemo onako čovečno, ljudski sesti i popiti kafu, piċe, obedovati jedni sa drugima, popričati, razmeniti mišljenja, pomoċi u nevolji, radovati se zajedno nečemu?
Zasto ne možemo biti prijatelji, a da pri tom ne svojatamo sve tudje, da ne banemo u tudju kuċu, kuću tih prijatelja kad god nam se prohte, da ne pozajmljujemo ili se sami ne poslužujemo tudjim stvarima, da ne smatramo da je sve sto je prijateljevo odmah i naše, da mi tu imamo nekakva beskrajna prava na tudju imovinu? Zasto ne umemo da budemo prijatelji sa nekima, a da to odmah ne podrazumeva i deljenje postelje, ukrtanje krvno sa tim prijateljima?
Kako životinje mnoge žive na jednoj farmi i ne skaču non stop jedna na drugu, ne razmnožavaju se ukrštanjem sa drugim vrstama?
Zašto ne možemo biti prijatelji jedni s drugima poštunuċi identitet i integritet tih prijatelja, njihovu intimnost i privatnost, njihovu svojinu ne smatrajući samo njihovom?
Zašto se moramo ponašati gore čak i od životinja?
I zašto nas neko uči i primorava da mislimo da smo svi isti, da treba da izgubimo lični identitet i stopimo se u neku ljigavu masu, bezličnih, a da pri tom ti isti nas primoravaju da treba da poštujemo svu iščašenu i izvitoperenu različitost koja se odnosi na abnormalne pojave i deformitete, tipa homosexualnost, lezbijanstvo?!
Svi smo isti, kad je boja kože u pitanju i to moramo tako prihvatiti i poštovati, ali zapravo nismo svi isti i ta naklonost ja istom polu se mora prihvatiti i još i poštovati!

Pa što onda ne poštujemo i to da nismo svi isti i da ima i manijakalnih i sa ubilačkim i samoubilačkim nagonima ...
Da ukinemo zatvore i ludnice, da postujemo tu različitost kod, danas nažalost, mnogobrojnih?!
Poštuj pedere i lezbejke i gaji naklonost prema njima, ali nikako ne smeš da uvrediš crnog čoveka, rekavši mu da je crn, niti lopovu da je lopov, a ni kurvi da je kurva. Sve im je to po anarhistima, antihristima i partizanima, valjda dar od Oca Gospoda Boga i/ili Majke Prirode. I to je za poštovanje, po nekima.

Sorry, ja se nikako ne mogu uklopiti u tu modlu, u taj milje.
Nisam iz tog filma.
A ako onima deformisanog ponasanja nije lako da shvate i ukapiraju da su deformisane ličnosti, pa pobogu, bar ovi drugi imaju ogledalo.
Ali, to što ogledalo im kaže da se razlikuju od drugih, ne znači da se ne mogu ponašati ljudski, čovečno, prijateljski. Ili makar nekog da zaobidju prijateljski. I to je za poštovanje. Prijateljski nekog zaobići.

Krajnje je vreme da SVI prihvatimo činjenicu da NISMO svi isti. Svi pripafamo grupaciji živih bića zvanih Ljudi, ali nismo svi od iste vrste. Unutar te ljudske vrste postoje mnoge podvrste. I to se mora tako prihvatiti i poštovati.
Slon i kamila jesu životinjska vrsta, ali nisu, niti če biti isto, mada imaju  sličnih obeležja i namena ...svaka je vrlo izdržljiva, služe obe za transport ljudi i robe ... Ali, nisu isto, niti su u srodstvu. Golub i vrabac i noj su životinje, čak ista podvrsta, ptice, ali nisu isto, vrlo se razlikuju po mnogo čemu... Tako je i sa ljudskom vrstom i podvrstama.

Živeti i pustiti i druge da žive, ne ugrožavati njihov integritet, ne imitirati ih i ne limitirati ih.
NEMOJ DA ME NIKO IMITIRA NITI DA ME LIMITIRA!
16.dec.2017.


Ne podnosim ljude koji trče pred rudu i koji sebi ispunjavaju moje/tudje želje.
Mnogo puta sam nešto poželela, ali nisam bila u moguċnosti da to odmah i ostvarim.
I šta se dešavalo. Ubrzo po izrečenoj mojoj želji naglas, nekom u poverenju ili u razgovoru, javno, dogadjalo se i dogadja da se ta moja želja ostvari, ali na način koji mene počinje veċ da vredja. Neko drugi, često meni potpuno nepoznat, je baš to uradio, napravio, kupio, sagradio, započeo, otvorio...kako god, to sam ja osmislila, poželela, izmaštala. Ili baš na tom mestu gde sam ja želela. Tako, i da sam imala novca, uslova, ne bih mogla sebi ispuniti želju onako kako sam poželela.
I to me izludjuje. I uvek će.
Te takve ne podnosim. Prezirem ih jednostavno.
To su ljudi bez svog mišljenja, bez svojih želja, bez mašte, bez osećanja, bez identiteta. Prazni, imitatori. Ceo život provedu u nekom pijuniranju dtugih, u trčanju za tudjim idealima, tudjim identitetom, tudjim željama. Oni i kad ostvare, sebi, tu neku tudju želju, oni su nesretni i dalje. Sretni su samo trenutno, kratko, jer su nekog zeznuli, nekom pokvarili, upropastili, omalovažili, želju. I zato njihova radost i zadovoljstvo vrlo kratko traju.
I sta se dešava? Malo likuju i ubrzo ponovo zapadaju u apatiju, depresiju, nezadovoljstvo, tragaju za novom žtrvom. A onaj drugi takodje zapada u depresiju, nezadovoljstvo, što mu se nije ukazala moguċnost da sebi ispuni svoju želju, a drugi njegove želje ostvaruju kao od šale.
Zsto novac treba da bude svakom, ko ima neke želje i vizije za svoju buduċnost, kraću ili dužu,  dostupan za ostvarenje istih. Svi imamo pravo i na život i na osmiljavanje svog života, a to je moguće jedino preko svojih želja i ostvarenja istih.
Zato, ne kradite tudji identitet, ne trčite za tudjim željama, ne imitirajte druge. Budite svoji, aman. Radite na tome da budete svoji, pa će vam se i dogoditi.

Podjednako ne podnosim ni onu drugu vrstu nabusitih, arogantnih, samoživih, uobraženih, nadmenih, koji do nesagledivoh razmera veličaju sebe i svoje želje i svoja ostvarenja. Kojima je sve drugo neprihvatljivo, manje vredno, glupo, bezvredno i ne znam šta sve ne. Samo je njihova želja važna, vrlo inteligentna, njihova ostvarenja su bitna, od krucijalnog značaja za sve ljude Sveta i ovu Planetu.
I jednima i drugima treba zabraniti da postoje, uopšte!
Treba im zabraniti, treba ih onemogućiti da imaju uvek na raspolaganju toliko novca, pre svega.
Imam uvek gomile novca, a nikada nemam svoje sopstvene želje. Šta ċe mi onda sav taj novac? Da unesrećujem druge kvareċi im želje i zamisli?

Zato kažem NEMOJ DA ME BILO KO IMITIRA, NITI DA ME LIMITIRA, u mojim željama, potrebama i prohtevima, niti u ostvarenju istih.

четвртак, 14. децембар 2017.



HVALA Novom Magazinu što mi je otvorio oči, tj. uperio prstom u glavnog KRIVCA za sve moje jade i patnje i neostvarenja i čemer u duši, zvanog psihopata i monstrum Noam Čomski,
Učitelj praznoglavih vlastoljubaca!
Na kolac sa tom budalom. Nije vredan života koji živi, jer svojim bolesnim umom i nakaznim idejama uništava čoveka i čovečanstvo. Uništio je i moj život i živote mojih najmilijih. I to mu neće biti optošteno ni na Ovom ni na Onom Svetu.

Ne znam ko je tačno, ni odakle je. Ime mu kaže da nije Čomski. No am Čomski. Ali ne kaže ko jeste. Biċe da je NN person, Mr. Nobody and Nothing.
Možda je neki ratni zločinac iz II svetskog rata, koji se dobro zakamuflirao neodredjenim imenom i prezimenom, uz malo estetske hirurgije, širi idiotske ideje i sprovodi davnašnje političke želje, vladajuċi iz senke i zasede.



Oprostite, ali grešite puno. U "siromasnom" društvu, kako ga nazvaste, nije ljubav bila presudna za održanje porodice, nego upravo to siromaštvo, materijalno, pre svega, pa vaspitanje, da je sramota razvesti se ili ne biti u braku (niko vas neċe), ali i titoistička "sloboda" i novo zanimanje "domaćica" za nezaposlene žene, pa neka vrsta lenjosti, tj. odabir lakšeg vida življenja, u gradu u braku kao domaćica, koja je do podne skuvala ručak, počistila kuću, jednom nedeljno oprala veš, a popodne "sve četiri u vis", odmor, društveni život, posete ... A ako bi se "vratile" kući, roditeljima, bio bi blam, sram, a i ima puno da se radi, ako je seosko domaćinstvo i to preko celog dana, fizički naporni poslovi. Zato su se mnoge odlučivale da rode jedno, dvoje dece da "učvrste" svoju bračnu zajednicu i sigurnu egzistenciju za sebe, uz ne baš mnogo rada.
Naravno, bilo je i drugih bračnih zajednica i ljubavi, ali bilo je mnogo ovih prvih, bar po razgovorima nekih žena, koje smo mi, tada deca, za koju su pogrešno mislile "deca su glupa, šta dete razume od svega" i brbljale svašta i uz kafice i po sokacima i ċoškovima...hvatali u letu, usput, sasvim slučajno, a nekako se lepilo za uši, utiskivalo u memoriju i kasnije samo isplivavalo u svest i postajalo vremenom jasno o čemu se radi i o čemu su te žene pričale.
Inače, pad Duhovnosti je doveo do poremećaja u društvu u celini.
Kad nešto kažem i neku naciju prozovem ispada da sam rasistra, nacionalista i svasta nešto... Ali, evidentno je forsiranje hinduizma, veličanje indijske tradicije, indijske hrane i začina, indijskog siromaštva materijalnog, ali vedrog duha i ozarenih lica ...bla bla truć, pa nekih seansi i učenja ...
A zapravo, kad pogledate taj narod i njihove stavove, oni su najkrući narod, po pitanju vere, tradicije, običaja... Oni ni dan danas nisu svoj folklor i nošnju promenili, oni se i dan danas odevaju na isti način kao i pre sto i dvesta godina, oni i dan danas jedu istu hranu, na isti način pripremanu, ne uvode novotarije niti prihvataju tudje kuhinje, ono malo bede što imaju veličaju do nebesa_ izmisljaju razne crne magije i kazne ako im neko ukrade, otme...ovo ili ono. A nisam sigurna da su toliko časni i pošteni prema tudjim dobrima... Svetog Tomu su, kaže Sv. Pismo, mučili i ubili, kada je pokušao da ih prevede u Hrićanstvo ... A svo vreme su nekako "tihi, povučeni, smireni"... A zapravo svo vreme vuku narod ka sebi i svojoj veri, vraćaju ljude u davnu prošlost, ne dozvoljavaju svetu da ide napred, da se razvija. Meni liče na satanističko društvo.
Uz njih tu su i nekakvi Šamani, pa neka Barsi-učenja... Sve se radi da se ljudi odvrate od Hrišćanske vere i Pravoslavlja, kad je Srbija u pitanju. Mada i crkva je tu kriva, slabo je aktivna. Danas se mora malo više da eksponira, da se stalno oseċa njeno prisustvo u državi i u društvu, mora da bude i od pomoċi narodu, ne samo da sedi i čeka da njoj drugi doniraju nešto.
Morala bi imati i naša crkva i prinudni smeštaj za neke u nevolji i hranu (ima dve kuhinje, koliko znam, u Beogradu, ali nigde se nisu oglasili, sem na nekom svom sajtu), neku odeću...prikupljenu od jednih, datu drugima...kao sto to radi Kuća Majke Tereze ili neke druge crkve.
Jer, kad je čovek u nevolji ili siromaštvu, očekuje pomoċ od Boga, u koga veruje. Ako ta pomoć ne stiže nikako, onda veta počinje da slabi. Nismo svi spremni ni predodredjeni na Jurodivost. A Crkva je spona izmedju Boga i Naroda i treba da preuzme tu ulogu i po pitanju učenja i približavanja Boga narodu i naroda Bogu i po pitanju pomoċi narodu u nevolji svake vrste i organizovanja prikupljanja te pomoċi od onih koji imaju mnogo ili više ili su spremni da i od svog malo odvoje sitnicu za nekog ko nema ni to malo. Ne smeju sedeti i čekati da narod sam odluči da hoċe da pristupi crkvi i ojača veru. Moraju biti inicijatori toga. Mislim da je to ispravno. Nismo svi na istom umnom, svesnom nivou.
Pomozimo narodu da osvešćenje dobije kroz Hrišćanstvo, kroz Pravoslavlje, a ne kroz Hinduizam, Šamanizam i ko zna sta još.



Ti tupoglavi Indijci su svojevremeno likvidirali Svetog Tomu, posekli ga. Možda im je taj jadni i bedni život dar od Boga za to i razna druga zlodela.
A Sveti Toma je od Boga dobio na dar moć da leči Čoveka, očisti  od gube, da Vaskrsava umrlog (što pojašnjava zašto nije poverovao u Vaskrsnuće Hristovo, u njegovom odsustvu), da izgoni duhove ...
Живко Ћирић,  objava sa Facebooka, 13. dec.2017.
МОЛИТВА

Човек: Оче наш који јеси на небесима...
Бог: Да?
Човек: Не сметај ми. Видиш да се молим.
Бог: Али звао си ме.
Човек: Звао?
Никог ја нисам звао. Само се молим: "Оче наш који јеси на небесима"
Бог: Ево опет!
Човек: Опет, шта?
Бог: Па звао си ме. Рекао си: "Оче наш који јеси на небесима". Ево ме, шта желиш?
Човек: Али ја нисам ништа тиме мислио. То је само свакодневна молитва, схваташ? Ја се редовно молим молитвом 'Оче наш'. Од тога се осећам боље. То је као кад обавиш неку дужност па се боље осећаш.
Бог: Па добро, настави.
Човек: Да се свети се име Твоје!
Бог: Чекај! Стани! Шта си тиме мислио?
Човек: Мислио чиме?
Бог: Па с тим 'Да се свети име Твоје'.
Човек: Па то значиииииии то Боже, ја не знам што то значи. Откуд бих ја то знао? Па то је само део молитве. Него, дај ми реци шта то значи.
Бог: Буди свет, узвишен, поштован.
Човек: Види стварно, па то има смисла. Заправо никада пре нисам о томе размишљао.
Бог: Добро, настави.
Човек: Да дође царство Твоје. Да буде воља Твоја, и на земљи као и на небу
Бог: Ти то стварно мислиш?
Човек: Наравно, зашто не?
Бог: А шта предузимаш у том погледу?
Човек: Предузимам? Па ништа ваљда. Ја сам мислио да би било лепо да ти имаш све под контролом ту доле као што имаш тамо горе.
Бог: А да ли имам под контролом тебе?
Човек: Па, ја идем у цркву.
Бог: Не питам те то. Него, шта ћемо с твојим пљувањем по ближњима? То ти је озбиљан проблем, знаш. Па онда, начин на који трошиш новац: само на себе, лажеш, крадеш, осуђујеш, тучеш своју жену и децу....! А да не говорим о филмовима које гледаш.
Човек: Чекај, стани мало! Што си се окомио на мене? Нисам ја ни бољи ни гори од других који иду у цркву.
Бог: Опрости, мислио сам да хоћеш да 'буде воља Моја'. А ако је то циљ, онда треба почети од оних који то моле. Као нпр. од тебе.
Човек: Слушај Боже, морам завршити са овим, и онако траје дуже него иначе.
Бог: Но добро, хајде даље.
Човек: Хлеб наш насушни дај нам данас.
Бог: Требао би мало попустити с тим хлебом. Предебео си!
Човек: Ма чекај мало, што је ово? Дан за критику? Ја лепо кренем да обавим своје свакодневне верске дужности а Ти из чистог мира овако банеш и почнеш да ме подсећаш на моје несавршености.
Бог: Молитва је озбиљна ствар. Могао би се заиста променити. То ти сво време покушавам објаснити. Звао си ме и ево Ме. Ту сам. Настави с молитвом. Да чујем следећи део молитве.
Човек: Страх ме је.
Бог: Страх? Од чега?
Човек: Знам шта ћеш рећи.
Бог: Хајде, провери ме!
Човек: Опрости нам дугове наше, као што и ми опраштамо дужницима нашим
Бог: А шта је било с Иваном?
Човек: Ево, видиш! Знао сам да ћеш и њега однекуд извући. Боже, зашто говори лажи о мени? Зашто шири приче лажне о мојој породици? Никад ми није вратио дуг. Заклео сам се да ћу с њим изравнати рачуне.
Бог: А твоја молитва? Што ћемо с твојом молитвом?
Човек: Па нисам мислио озбиљно.
Бог: Ето, бар признајеш. Али није ти баш неки штос вући около тај терет у себи, зар не?
Човек: Не, али боље ћу се осећати кад изравнам рачуне с тим комшијом.
Бог: Нећеш се осећати боље него горе. Освета није слатка. Помисли само како си већ несрећан. Но, Ја то могу променити.
Човек: Како?
Бог: Ти опрости њему, а Ја ћу онда опростити теби. Тада ће мржња и грех бити његов проблем а не твој. Ти ћеш наћи мир у срцу.
Човек: Ма да, у праву си. А и више него што се желим осветити њему, желим бити ОК с тобом (уздах) но добро, опраштам му. Свакоме ко иде и наоколо прави људима свињарије какве он ради треба помоћи да се извуче из тог. Покажи му некако прави пут.
Бог: Ево видиш. Супер. Ниси још готов са својом молитвом. Настави.
Човек: И не уведи нас у искушење, него избави нас од злога.
Бог: Добро, добро, учинићу то. Само се не доводи у ситуације у којима можеш пасти у искушење.
Човек: Шта с тиме мислиш?
Бог: Па рецимо, не пали ТВ кад знаш да требаш да обавиш још неке друге ствари. Исто тако, што се тиче времена које проводиш с пријатељима у кафићу, ако не можеш утицати на разговор да иде у позитивном смеру, можда би требао још једном размислити о вредности тог пријатељства. Такође, не би се требао такмичити и упоређивати са комшијама и пријатељима. И молим те, немој Ме користити као излаз за нужду.
Човек: Не разумем ово задње.
Бог: О знаш, ти, знаш! Учинио си то већ сто пута. Увалиш се у неприлике и онда дотрчиш к мени вичући 'Боже помози ми да се извучем из ове фрке и обећавам Ти да то више никад нећу учинити!' Сећаш се таквих договора које си покушао склопити са мном?
Човек: Да, сећам се. Заиста се стидим.
Бог: Де, де хајде, заврши с молитвом.
Човек: Амин.
Бог: Знаш ли шта то значи?
Човек: Не, али волео бих да знам. Желео бих да Ти угодим. Видим какву сам збрку направио од свог живота. И видим како би било супер да постанем један од твојих следбеника.
Бог: Управо си одговорио на своје питање. Е па сад, кад су неки од старих греха извучени на површину и уклоњени, тешко је наћи речи да се опише шта све можемо заједно.
Човек: Боже, хајде да учинимо нешто од мене, је ли договорено?

(опет човек тера по своме)

Непознат аутор


Ja:
I šta zaista znači "Amin"?  Tačka, kraj, tako i nikako drugačije ...
A liči i na onaj English: "I am in",  skraćeno "am in",
"ja sam u...", "ja sam ok, u veri, slažem se..."
A ono "da se sveti ime Tvoje" ima i drugačije značenje, koje oni koji su umislili da su Bogovi lično, obilato koriste i upražnjavaju "u ime Boga" ... Pa, ko god im se zameri na bilo koji način, bezazlen ili surov, oni trčkaraju po svetu i svete se. Osvete su im glavni životni moto.

Живко Ћирић
Амин значи нека тако буде. Сви смо ми позвани да будемо богови, али по Благодати Божијој. Бог је један по суштини. А позвани смо јер смо створени по Лику и Подобију Божијем.


Ja:
Sa tim da smo svi mi Bogovi nikako se ne mogu složiti. To je jevrejska naopaka filozofija. Dok svi mi vetujemo u Boga, ukljuĉujući i Muslimane, Jevreji veruju da su oni taj Bog. I upravo oni upražnjavaju ono moje tumačenje s kraja mog comment-a, o tome šta znači "...da se sveti ime Tvoje..." i ceo svoj život utrošiše na trčanje po svetu i osvete za sve i svata, za svaku uvredu, za svako stradanje, koje su u prošlosti doživeli.
Ni jednog trenutka nisu seli i zapitali se zašto im se desilo ovo ili ono, nisu ni jednog trenutka bili spremni da nešto kod sebe promene ... Zašto Jevreji nikada nisu oprostili holokaust? Zato nije bilo časnog sudjenja u Nirnbergu, nego Prekim sudom, bez da im se dā bilo kakva šansa da kažu niti jednu reč o celom dogadjanju, da se brane, pa ... da Svet čuje njihovu stinu o svemu, pa da se onda odluči da li su i u kojoj meri krivi. Pa, ako treba smaknuċe, smaknuće? Nego su odmah osudjeni na smrt i odmah izvrena smrtna kazna. I svi koji su utekli hajci, decenijama su traženi i pronalaženi i osudjivani, do dana današnjeg.
Možda zbog onog grčkog ß "vita", a našeg " beta", pa nije Veligradi, nego Beligrad, tj. Beograd. Tako i ti Jevreji izgleda nisu Jevreji, nego Jebreji...a vi prevedite šta to po srpskom znači.
Poznati su kroz istoriju, a Sveto Pismo o tme i svedoči, kao filisteji, zelenaši, književnici ... Šta to svima nama govori o njima i o njihovim stradanjima?
I ovo novokomponovano tumačenje da su Isus Hrist i Gospod Bog jedna te ista osoba, to je glupo i bogohulno. Neprihvatljivo. Neke crkve hrišċanske su zastranile/tj.njihovi svetenici, koji to propovedaju. Oni Sveto Pismo pročitali nisu, ni Stari ni Novi Zavet, a kamoli razmišljali o napisanom/pročitanom.
I ta jevrejska bogomolja Sinagoga ... Ja je tumačim kao Sin a Goda! Engleska reč. U prevodu Sin=greh, a God = Bog! Pa prevedite sami šta je Sinagoga.
Nikoga ne želim da uvredim ovim, samo da podstaknem na razmisljanje!


Ж.Ћ.
Богови по Благодати божијој. Ка томе стремимо. Само је Један Бог по суштини. Питајте свештеника.


Ja:
Piše u Sv. Pismu da je Bog načinio čoveka prema svom OBLIČJU!  Isto tako, u daljem kazivanju tog istog Starog Zaveta, piše da je Adama i Evu, po kazni prognao iz svog Carstva, uz Rajskoga Vrta, prethodno ih obukavši u KOŽU!  ... Šta to znači? Znači da je Bog Čoveka načinio po svom Obličju, po Duhovnom obličju, Umnom i Svesnom, ali ih je "obukao" u KOŽU, to njegovo obličje je dodatno materijalizovao, upakovao u kožu, u telo, OTELOTVORIO i tako poslao "u Ovaj Svet". Usput je i to svoje obličje malo preradio, pa je čoveku deo svesti, da kažem, blokirao, zamrzao. I po tome se Čovek razlikuje od Boga. Po Otelotvorenju i po skraćenoj Svesnosti u odnosu na Boga, Stvoritelja.
I Isus Hrist (skraćeno) ili Hristos (što je opet grčka varijanta), a on se svakako zvao IMANUILO, engl. Emanuel, jer je " ručni rad", "manuelno" napravljen od Gospoda Boga, u telu Device Marije, UNIKATNI primerak, imao skraćenu Svest, mada širu od običnog Čoveka, pa je morao zamoliti svog Oca, Stvoritelja, da ga uzme u svoje Nebesko Carstvo, dok je visio na onom Krstu, ako se sećate. "Ili, Ili, Lama Savahtani!"... Nije rekao " Abraka dabra ... Ćiri bu, ćiri ba..." i nestao! Nije imao tu moć za života na Zemlji.

...................

I svasta napisa ovaj čovek...
Ja ga posavetivah da ne govori ono to su mu drugi suflirali da nauči i govori, nego da misli svojom glavom, ali ... On nastavi istim brzim tempom u istom stilu, pa sa takvima ne bih da gubim vreme ...

....................

Onda mu jednostavno rekoh, kako hoċe neka misli i govori, jer ja sam samo žena, a crkva prva nema potovanje prema ženama, smatra ih drugorazrednim bićima...
A da ne beše Žene, te Deve Marije, ne bi bilo ni Hrista.

....................

I činjenica je da crkva Hrišćanska, a ni druge bogomolje, ne priznaju Žene ravnopravnim bićima. Podcenjuju ih, a oni su prvi koji treba da je uzdignu na pijedestal, sa je učine ravnopravnom i poštovanom.
A ovamo veličaju Porodicu!
Uče decu da poštuju roditelje. I majku i oca. Pa sto bi poštovali majku, kad je ni crkva ne poštuje?! I
Možda je zato Majčina Kletva toliko jaka i snažna i ostvarljiva!?!
Sveštenici, znači, jedno misle, drugo govore, a treċe rade.
Time odvraćaju narod od crkve i od vere, pre svega.
I kako će deca, posebno muška da postuju svoje majke, ako ih crkva ne poštuje, pitam se ja i pitam druge?!
Da li će ikada žena postati Sveštenica u crkvi ili Patrijarhinja? I ciganin i crnac i Indus i crni djavo ċe postati sve to, samo ne Žena. Da li je ovo ispravno pred Bogom?! Ili je možda Bogohulno? Čak ni Žene, koje su ceo svoj život i bitisanje posvetile Bogu i molitvama, postale monahinje. Ni one ne mogu same sprovesti službu, liturgiju u svom manastiru, u manastirskoj crkvi ili uspratiti umrlog na sahrani, krstiti novorodjenče (od Žene rodjenog!), nego dolaze svetenici, bar jedan da obave taj Sveti čin!

Da li je Eva, prva Žena živela u Božijem Carstvu? Jeste. Znači bila je priznata od Boga i ravnopravna sa Adamom. Da li bi Eva mogla da postoji da Bog nije želeo da ta Duša  postoji? Naravno da ne bi.
I ko su crkvena lica da Ženu vredjaju i omalovažavaju i daju prioritet sebi, muškarcima?
Da nije to zbog njihovog povredjenog Ega? Nisu imali petlju, ni pameti, nisu bili karakter, pa su poslušali Ženu i zato bili izbačeni iz Raja?!
Pa, i žena je bila na istom nivou, ni ona nije mnogo razmiljala, i ona je bila u trenutku, lakoverna, povela se za savetom jedne Zmije. Prenela taj savet mukarcu. On prihvatio savet Zmije, a ne Žene. I oboje su istom kaznom kažnjeni...izbačeni iz Raja. I Zmija je, na nasu nesreċu, izbačena zajedno sa njima...uz strogu kaznu. Ali, vise ne savetuje, nego iskušava ljude i vrlo može biti opasna po Čoveka...da mu se sveti za njeno izbacivanje iz Raja,  ugrizom otrovnim , proždiranjem, obmotavanjem i davljenjem Čoveka ...


Ti tupoglavi Indijci su svojevremeno likvidirali Svetog Tomu, posekli ga. Možda im je taj jadni i bedni život dar od Boga za to i razna druga zlodela.
A Sveti Toma je od Boga dobio na dar moć da leči Čoveka, očisti  od gube, da Vaskrsava umrlog (što pojašnjava zašto nije poverovao u Vaskrsnuće Hristovo, u njegovom odsustvu), da izgoni duhove ...


Kako je moguće da se jedan jezik od takvog značaja, kao aramejski, ugasi?
I ko su bili ti Aramejci? Aram je reč koja se koristi i u srpskom jeziku i znači kletvu, prokletstvo!

среда, 13. децембар 2017.

13.dec. 2015.

Pričam danas sa komšijom, knjižarom, i on pomene Sulejmana Veličanstvenog.
Ja ga pitam: Ko ti je taj? :)
On kaže: Sulejman Veličanstveni, onaj iz serije.
Ja opet: Da, da, nego ko je on zaista bio, koju titulu je imao?
Komšija kaže: Sultan.
To je najviša titula u muslimanskom svetu, kažem, on potvrdjuje.
Dobro, kaži ti meni, sa kojim smo se mi, onda, Carem Muratom tukli na Kosovu? Car je Hrišćanska titula.
On stade, zagleda se u mene, zamisli se ... i ništa ne reče. Osta' da razmišlja.
Ja odoh, jer meni je kraj radnog vremena ;)



 Napustiš gazdu i nadješ drugi posao, a onda bivšem gazdi, tj. njegovim saradnicima, šefovima, direktorima, pravnicima, računovodjama sedneš na kičmu, zivkaš svakih par dana, dok ne iskamčiš svoje pare. I ja sam imala sličan problem letos u Swisslion-u, kod prodaje Eurokrem sladoleda u junu/julu/avgustu (trebalo je i u septembru, ali sam našla drugi posao), a naplatila sam 30.jula/ krajem septembra/18.oktobra, na jedvite jade. Sve vreme sam bila hvaljena kao najbolji prodavac, najbolje prodajno mesto. Šta bi tek bilo i kako bih prošla da nisam bila tako dobar i uspešan prodavac?!

недеља, 10. децембар 2017.



Bliži se Božić i Nova Godina... Vreme je za želje. 👼
Moja Velika Želja je da mi se dogodi sve ono što mi je još u ranom detinjstvu u ime Gospoda obećano, a drugi ščepali vlast nad istim, pa da lično sa tim raspolažem prema njegovom uputstvu, a prema mom nahodjenju i osećaju. 💗

субота, 9. децембар 2017.

10.dec.2014.

Kažu svi učitelji Sreće, Sreća ne dolazi sama! (po meni budalaština) Moraš da je prizivaš, kažu. Evo prizivam je!
Srećooo, Srećiceee, dodjiii, prizivam teee!
Za Sreću se moraš aktivirati poraditi na tome da ti se dogodi Sreća.(ima logike)
Ja poradih. Aktivirah se. Uložih u Sreću. (uplatih Loto listić. I ne samo to, poradih i drugo, jer je znam s koje će strane da bane ...)
Onda je čekah, iščekivah, nadah joj se, verovah u nju. A nje NEMA, pa NEMA, pa NEMA.
Da nije nastradala negde usput?!
U Vestima ni traga o tome. Znači dobro je. Doći će ona, znam. Ja Verujem!
Srećooo, Serećkanaaa! Lakiceee, Hepiliii! Tihiceee, Tihanaaa! Bonheuriceee! Fortunelaaa!



10.dec.2014.

Ma, nije problem u Mojoj Sreći.
Problem je u Točku!
Ne kaže se džabe Glup ko Točak!
Točak Sreće nikako da okrene na moju stranu. Moraću da prizovem u pomoċ GPRS ili makar GPS.
Točku, točkiću okreni obrni na moje staze,  dovezi Sreću da napuni i moje Magaze!
I ako posle neko zucne da si glup, imaće posla sa mnom!



10.dec.2014.

Pre par dana jedan nadobudni genije je saletao uglavnom mlade i nudio im ovakve ikonice. Ko bi prihvatio, morao je da plati, ne znam koliko, ili da vrati.
Kasnije, komšinica knjižarka nadje na trotoaru ovu. Ispala mu. I dade je meni.
Ja prihvatih. Bila je to Sveta Trojica.
Na poledjini piše:
Molitva za vozače i putnike: ...
A ja upravo planirala neki put. Ne baš odmah, ali relativno skoro.  :)
Hvala za Molitvu. Znam da je zaštitnik putnika Sv. Nikola
 Ali, i Sv. Trojica je od velike pomoći svakako, i ne samo za putovanja i vozače, za sve sfere života ovo- i ono- zemaljskog.


10.dec.2015.

Kako beše ona pesma? ...
ZAPEVAJMO BRAĆO MILA OVU PESMU SAD,
MAGLA, MAGLA, MAGLA, MAGLA! ... 🌁☁👻



10.dec.2015.

Za razliku od pre nekoliko dana i pesme, koja mi se nametala od ranog jutra OVO JE NEŠTO DRUGO, OVO JE PRAVA STVAR,
JA SAM PROBAO SVE, JA SAM PROŠAO SVUD ...

od jutros, čim otvorih oči, još ni ne progledah kako treba, nametnula mi se
RECI ZAŠTO ME OSTAVI, SRUŠI SVE DIVNE SNOVE,
KAŽI ZAŠTO ZABORAVI LJUBAV SVU NAŠU TI!...

I ša sad? Zašto je morala BAŠ danas da istrči iz moje memorije na poligon moje sreće, mojih želja, mojih htenja, mojih ...



10.dec.2015.

Nevidjeno!
50-ica nas dovezla do Trošarine i tu ostavila. Na okretnici za Avalu. Kaže šofer, on ne ide dalje... =-O :-D.



10.dec.2015.

Na temu "Ja nemam ništa protiv toga što žene imaju pravo glasa,
Mene interesuje samo kako se gase..."


Moj comment:


A tek muškarci ... Nema te žene koja može da parira muškim tračarama i džangrizalima ... Često srećem baš te po ulicama, prevozu i drugim javnim mestima i zgražavam se ... nad njihovim temama i neumornosti ... 300/h.




10.dec.2016.

Ne znam po kom sistemu, ni da li je u pitanju prenos misli na daljinu, ali...
Prošlu noć sam jako loše spavala. Bila sam, nekako, uznemiravana veliki deo noći od strane Nekoga... Nekoga, ko nema prava da me ometa niti uznemirava...
Nekoga ko je na mnogo glup način istrošio sve kredite kod mene... Nekoga, u koga nemam više ni trunku poverenja... Nekoga, ko je dao sve od sebe da me povredi i ponizi... Nekoga, sa kim nemam uopšte više o čemu da razgovaram...
Nekoga, ko zapravo može i TREBA da se IZVINI, da zamoli za oproštaj, mada nisam sigurna da sam spremna za to.
I nisam Nekoga sanjala ... Dolazio je u misli, tek pošto bi mi san i snovi bili prekinuti. I ne samo u misli... Prosto kao da sam Nekoga imala tu u najneposrednijoj blizini.
Ne znam da li je u pitanju telepatija, teleportovanje misli ili ... crno-bela magija,
ali znam da mi je san bio veoma potreban i važan.
/

Candy Cane= Šećerlema ili Luša iz mog detinjstva 😁
Nataša divno izgleda i prekinula zatišje 😁
Hvala Nataša za ovaj prelepi video. NYC je zaista impresivan i čaroban. Čak možda i u plusu u odnosu na LON.
LON sam imala prilike da vidim, ranije, i jeste predivan. Ostao mi je u trajnom sećanju. NYC sam imala dva puta priliku da posetim i nisam... Ali, volela bih da posetim US i po mogućstvu da malo prošpartam...može i brzinski 😂 Biće, valjda prilike. Možda baš u ovo vreme, Trampovo. Meni se taj čovek dopada. Kad bi nacija malo se prizvala pameti i saradjivala, bila bi mnogo uspešnija njegova vladavina...ali je na svakom koraku bojkotovan pristalicama krvoločne Killary Klinton, pa O'baminim sunarodnicima, koji pate što nisu više na vlasti obojeni, pa uz sve to i Jevrejima, koji igraju svoju igru, podeljeni u tabore i jedni hvale, drugi kude, a zapravo vrebaju momenat da ga imaju u šaci i da mu oni sufliraju šta i kako dalje ...jer, dok mi svi verujemo u Boga, Jevreji veruju da su oni taj Bog i da će oni zapovedati svima nama.
Mnogo je čudno da beskuċnici budu najbogatiji ljudi na Zemlji, zar ne? A Jevreji su narod proklet od Boga/ ili 'ajd' da ublažimo, pa kažemo predodredjen od Boga, da nemaju svoju kuću, svoju državu, nego da će dok postoje da lutaju svetom i seljakaju se. To kaže i Sveta Knjiga.
A oni, oni oteli teritoriju od Palestinaca...od kad znam za sebe, malte ne, slušam o sukobima Izraelaca sa Palestinom...znači više od pola veka. Izrael je, po meni, Palestinsko Kosovo.
Gledah juče neki Satelitski prenos Govora Mr.Trumpa, kod te čuvene jelke ... I snimatelj za satelitski program je snimao iz ugla sa koga su se videle, kako je sam rekao, "na stotine praznih stolica" ... Ružan gest i ružna slika o Americi, za svakog dobronamernog žitelja ove Planete... No, ja dadoh comment ... Da je sve stvar ugla posmatranja, te da oni koji snimaju iz suprotnog ugla imaju kadar prepun prisutnog naroda...
Nisam htela da dužim i naglabam ..."o čaši, koja je za nekog do pola prazna, a za drugog do pola puna". I primetih, gde god stavim comment, taj video uklone sa YT. 😂  Nisam ništa ružno comment... Nije mi se mnogo svideo scenario u Utah, i sam Trump je nešto bio nervozan ... No, dopala mi se zastava Jute, sa trmkom i pčelama...ali iznad je pisalo "Industry" ...na šta rekoh da Industry i Apiary nikako ne idu zajedno. Apiary mora biti manufacturing... i apelovah "Mr.Trump, save the Bees, pls!" 🐝🐝🍯🐝🐝 (i tog videa više nema, uklonjen je... Čim ja nešto vidim od objavljenog, Ameri uklone, više nema svrhe da tu stoji, znači... Vip person je videla 😂😂😂 - mala šala)
Trump ima tu (ne)sreću da ima zeta Jevrejina. Mislim da bi trebalo da iskoristi tu "privilegiju" i da on ima Jevreje u šaci, a ne oni njega... No, bistar je on čovek, zna sta mu je činiti...i bez savetnika.
Ja sam ono Jews prevela na srpski, zovem ih Jebs / Jewish~Jebish (people), Jebrej (apropo onog grčkog "ß" vita i srpskog "b" beta ... što je mnogo ispravnije! 😁) I "vlog" i "blog" su grčko/srpska varijanta, zapravo.
 Ja tako vidim stvari u Americi, sa ove distance.
No, da ne kvarimo predpraznično raspoloženje (mada životne teme su nezaobilazni deo svih nas, hteli mi to ili ne...)
Lep provod, lep ugodjaj vama i vašoj porodici želim i još lepih video beleški Božićno-Novogodišnjih i drugih...! 💟 😘  🙋


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jebrej ili Hebrej, je narod Hispanolski. Jebreji nisu bele rase uopšte, samo su se vešto, na razne načine izbeljivali ... Ukrštanjem sa belom rasom, milom ili silom, a i raznim hemijskim sredstvima.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Njihova i jeste filozofija i podbadanje i huškanje ljudi, izmedju ostalog i po pitanju vere, religije.
Od njih potiče ona: " kako verovati u Boga, kad ga niko nikada nije video?!"
Zato smo mi prihvatili Hrišćanstvo, a i Muslimani Islam.
Jer, Hrist je stvarna ličnost, postojao je u prošlosti, živeo, egzistirao. Kao i Muhamed, uostalom.
A da li je Hrist bio Jevrejin, to je diskutabilno. Rodjen je na prostorima današnje jevrejske države. U proslosti to nije bila jevrejska zemlja. Oni su bili samo jedno od plemena, koje je tu živelo. Jevreji su, zapravo, jedno od ciganskih plemena, nomadskih. Zatekli su se na tim prostorima u to vreme, kada se rodilo neko Sveto dete i pošto nisu uspeli da ga eliminišu, oni su ga počeli svojatati. Da je zaista bio njihov, i te kako bi se priklonili Hrišćanstvu ili Islamu ... Oni su samo vešto celu situaciju iskoristili da ljude zavade i podele, da bi mogli lakše da njima manipulišu i iskorišćavaju. Facking people, Jebrej...jebačka struja.
Hebrej... Brej ili braj (engl.)=tucanje.
I? Šta reći?! Treba li žaliti takve? Treba li pominjati svake godine nekakvu "kristalnu noć"? Jesu li ti Jebači naučili nešto pametno i korisno iz svoje prošlosti? Hesu li se povukli i promenili, postali normalniji, humaniji, čovečniji?
Naravno da nisu. Pogan je pogan!

четвртак, 7. децембар 2017.

Na pisanja o Protestu Penzionera i najavi da će se obratiti Strazburu zbog smanjenih penzija još u 2014. do danas:



Miljana B. Pribaković
Komentar na čekanjuVaš komentar je uspešno poslat i čeka na odobrenje redakcije. Hvala na strpljenju.
I treba da se Penzioneri obrate Strazburu, ali ne za smanjenje penzija, nego pre svega da se žiteljima Srbije priznaju u radni staž godine u kojima je Srbija/kao deo ex Yu, a i po raspadu Yu/ bila pod embargom i sankcijama i onemogućen normalni život žitelja Srbije, pa mnogi žitelji nisu bili zaposleni, zbog više sile i nedostatka posla u Državi. To neko Narodu Srbije mora da nadoknadi.
Drugo, treba se obratiti Strazburu, jer ni Ustavom Srbije, niti jednim Zakonom nije obezbedjena zaštita penzionera od siromaštva, zagarantovanim minimalnim penzijama, poput zagarantovanih minimalnih zarada, koje se nažalost takodje ne poštuju, od strane većine osnovanih stranih firmi u Srbiji.


Miljana B. Pribaković
Komentar na čekanjuVaš komentar je uspešno poslat i čeka na odobrenje redakcije. Hvala na strpljenju.
Svim Penzionerima u Srbiji mora biti zagarantovana minimalna penzija od 20.000rsd, tj. ne manja od minimalne visine penzije propisane od strane banaka, za dobijanje kredita. Ako Država nije u moguċnosti da pomogne penzionere da bar mogu sami sebi pomoċi nekim kreditima. Ljudska prava imaju i penzioneri_ valjda, a to je pravo na život, pravo na kvalitetno lečenje, pravo na rekreaciju i rekonvalescenciju … Ko god ima manju penziju od tog minimalca, Država je dužna da mu omogući da prima Zaštitni dodatak, do visine tog minimalca, makar.
Jednokratna pomoċ id nekih 5.000rsd godisnje je dečija šala. Paketiċ za Božiċne i Novogodišnje praznike Penzionetima od strane Države, zapravo. To je lep gest države, ali nedovoljan za obezbedjivanje minimalnih uslova za pristojan život penzionera.
Ako Država nalazi da nema sredstava za tako nešto, onda mira da refukuje priliv novog stanovnistva, pridošlica, izbeglica, azilanata… Dobar domaċin napravi spisak potencijalnih gostiju, prema svojim raspoloživim moguċnostima, a ne pozove ceo kvart niti celo selo na gozbu, ako ima samo za uži krug rodbine i prijatelja.
Krajnje vreme he da se i vlast u Srbiji počne ponaati zdravorazumno i domaċinski.
A nebriga, izgladnjivanje i nipodaštavanje penzionera nikako ne spada u domaċinsko ponašanje.

уторак, 5. децембар 2017.


Pratim ove natpise i članke o GMO proizvodnji, pa pobune, pa strahovi ... Pa seme je simbol slobode jedne države, pa kakvu ċemo zemlju ostaviti potomstvu ...

E, kad bi se tako vodilo računa i o čovekovom semenu, o tome kakvo ċemo potomstvo imati, kome ćemo Planetu ostaviti, šta i ko se sa kim može i treba ukrštati ... Gde bi nam bio kraj!  Napravili bismo pravi Rajski vrt na Zemlji. 

Možda je taj GMO napredak samo Božija kazna za svu bahatost i sve grehe ljudske i nepoštovanje tudjeg rada i stvaralaštva.
I Bog je imao druge zamisli, kad je stvarao svet, ali ... Nije bio ozbiljno shvaćen.

Mnogi čovečiju vrstu terorišu, uništavaju, a životinjsku veličaju, cene, poštuju do perverzije. Ne jedu životinjsko meso, ali čoveka hladno pojedu za doručak. I ne osećaju grižu savesti uopšte.
Pa beže u vegetarijance, da operu svoju savest.
05.dec.2014. /sa Fb moji postovi:

Interesantne teme se nižu:
Kažu, u Velikoj Britaniji, u anketi od 64303 ispitanika 79% smatra da je danas religija uzrok mnogih patnji i sukoba u Svetu. Štaviše, na popisu iz 2011. u Engleskoj i Velsu samo 59% se izjasnilo da su Hrišćani, dok u 2001, je bilo 72% . U istom periodu broj verski neopredeljenih se sa 15% povećao na 25%.
Ja se sada pitam idu li ti Britanci u školu, šta uče u školi, ili samo neke kurseve završavaju. Ili imaju kratko pamćenje.
Zar u istoriji nije bilo verskih ratova više puta? Zar oni, Britanci, nisu vodili 100-godišnji rat sa Francuzima ... itd, itd.
Drugo!   Šta ovi anketni podaci pokazuju uopšte?
Ja sam u dilemi. Da li su Britanci od 2001 do 2011, u tih 10 godina promenili svoje mišljenje, svoj stav i svoju religijsku pripadnost, pa je % pao sa 72, na 59 po pitanju hrišċanske pripadnosti i povećan sa 15 na 25% po pitanju verske neopredeljenosti ili je tokom tih 10 godina došlo do velikih demografskih promena u Britaniji, do velikih migracija, što je rezultiralo i navedenim promenama po pitanju verske pripadnosti.  Možda je došlo i do velikog političkog zaokreta u Britaniji, opada moć monarhije, pa će uskoro Britanija da postane socijal-komunistička zemlja, a zna se da su komunisti verski neopredeljeni.
Ovi podaci mogu i na sve to da ukazuju. A ne bi ni cudilo, Britanci su ce toliko izmešali sa svim nacijama sveta, osim sa Srpskom, pa je moguće na sledećem popisu da postanu muslimanska, hinduistička, taoistčka ... država...  :)


I šta se kaže u tom letku?
Prvo, o nasilju nad ženama i da je to "globalni zdravstveni problem, epidemijskih razmera", kako stoji u izveštaju Svetske zdravstvene organizacije. Oko 35% žena će doživeti da ih napadne partner ili neki drugi muškarac, te da su najčešće (to "najčešće" po meni je većina slučajeva), odgovorni partneri, što je slučaj kod 30% žena u celom Svetu.
Od kad je 30% većina, ne znam!
2. O falsifikovanju raznih proizvoda za svakodnevnu upotrebu od strane kriminalnih organizacija ... što mi nije sasvim jasno. Kozmetiku, deterdžent, hranu!
Ako su mislili na med, u pravu su ima i takvih, samo bi bilo lepo i da navedu imena pčelara, gazdinstava ... gde su našli falsifikate, da ljudi znaju čiji med treba izbegavati. Isto važi i za ostalu robu. A to ni ovde ne piše.



Kad radiš na otvorenom, laka si meta mnogim prodavcima svega i svačega, ali i propagatorima svega i svačega.
U par navrata imala sam susrete sa Mormonima, ranijih godina. Sada me, medjutim spopadaju Jehovini svedoci. Uglavnom mi nude svoju luteraturu, pozivnice za neke jubilarne sastanke i sl.
Pre nedelju dana na Brdu dve dame su se raspitivale za med i pčelinje proizvode, nešto i pazarila jedna od njih, a onda su one meni pružile svoje časopise i sl. Objasnih im da sam ja Pravoalavna Hrišćanka i da nemam nameru da menjam veru ni crkvu, sem kad bih se udala za nekog druge vere, pa i onda je pitanje ko bi od nas promenio veru, yo bismo se već dogovorili.
No one behu uporne da im odgovorim na par pitanja i tako krenusmo u dijalog o Veri uopšte i o Sv. Pismu. Ja im iznesoh moje stavove i moja mišljenja, negde smo se našle u shvstanjima, negde nismo, ali sam im pojasnila neke stvari, gde su se one malo zamislile. Negde sam ih i demantovala. Na kraju su konstatovale da dpbro poznajem Sv.
 Pismo, da savršeno baratam Sv.
 Pismom i jako dobro rezonujem.
Pre svega sam im pojasnila svoj stav da je Bog jedan, samo ga različito zovemo: Bog, Alah, Buda, Viša Sila, Svevišnji ... Uzeh njihovu literaturu, da ih ne uvredi., a i da zvirnem, šta to pišu i o čemu i kako misle Jehovini svedoci. Uglavnom posle prelistam sadržaj, pa bacim, ali ovu sam rešila da prelistam pažljivije. Jedna brošurica mi je privukla posebnu pažnju.
Iz Sept.2014. je i kaže: Probudite se!
Da li se previše iscrpljujete na poslu?
I evo, tek sad ga počeh čitati.




(hhmmm#)  Pravilo nalaže da ne šalješ istu poruku na više od 10 osoba, u protivnom će se smatrati tvoja poruka komercijalnom i treba da budeš isključen, jer nisi se registrovao kao firma.
Sada odjednom neko ti šalje poruku, koju treba da pošalješ na 15 adresa, kako bi se, navodno videlo da si aktivan član Fejsa, u protivnom će te izbrisati, jer je Fejs postao spor i ... trt - mrt ... za nove članove da oslobode prostor.
I u potpisu ni manje ni više stoji ime "Osnivača Facebook-a, Mark Zurkerberg". Ne znam je li to štamparska greška sa ta 2r u prezimenu ili ... neko ima korist od FB protoka?
Zar se ne vidi po datumima, aktivnostima i sl. ko jeste ili nije aktivan na Facebook-u? (Unbelievable #)


02.dec. 2016.

Ovo inace nikad ne radim - ali ovo je praktican apel i mozemo svi prakticno i doprineti! :)
Tokom kupovine novogodišnjih poklona odlučite se za takozvane male proizvođače - prodavnice s rukotvorinama, nezavisne knjižare, prijatelje/ice koji prave unikatne stvarčice, za ljude u našoj okolini koji se opiru monopolima globalizacije.
Učinite da vaš novac stigne do običnih ljudi, kojima je zaista potreban, a ne u budžete velikih međunarodnih korporacija (koje eksploatišu radnike i zloupotrebljavaju siromašne zemlje i njihove građane) i podržite male proizvođače.
Tako će i vaša i njihova Nova Godina biti srećnija.
A i vaši pokloni jedinstveni i originalni!
Podrzite inicijativu objavljivanjem na svom zidu (kopiraj :)) !!!!



28.nov.2016.

Obožavam sve vrste voća, ali JABUKA je oduvek na prvom mestu kod mene. Malo manje volim one kisele od slatkih ... Ali (!) od ovih novih vrsta ona Demi Rouse je čist promašaj. Ne znam sa čim je ukrštana, ali ukus joj je NULA. Izgled, boja i miris vrlo primamljivi, a ukus - kao da je ukrštana sa rotkvom, repom...hrskav, voden ... Užas. Razočarao me načisto.


29.nov. 2015.

Setih se jedne istinite anegdote, koju sam čula za mog boravka u Atini.
Došao je Aleksandar Karadjordjević "prestolonaslednik" u Atinu.
Odseda u hotelu Afroditi u Vuljagmeniju, dolazi na recepciju hotela i predstavlja se sa "... Ja sam Aleksandar Karadjordjević, Princ od Srbije...". Na to mu recepcioner kaže " O, drago mi je. Ja sam Kralj Gustav". ...

понедељак, 4. децембар 2017.

Počeše me u jednom periodu opsedati taj Sv. Toma i ta naša Krsna Slava ... Učini mi se da je taj Sveti Toma vrlo neaktivan, da ništa dobrog ne čini za svoje potovaoce i vernike, za razliku od drugih sveyaca i čudotvoraca čak, sem što u vreme, kad se približi ta svetkovina, njegov Dan, on se postara da njegovi potovaoci dodju do nesto para makar, da označe i proslave taj dan.
Razmiljah, s obzirom na činjenicu da sam ja žrnski potomak, a od roditelja mi ostalo nešto jada i bede, od koje više štete, nego koristi imam, da promenim moju Krsnu slavu.
Onda krenuh da razmišljam zato su moji preci baš ovog Sveca uzeli da slave? Koji je to razlog bio? Nisu tek tako, u to sam sigurna. Oni su bili veliki mislioci, razumevali su i govorili mnogo, sa malo reči. I savreno su funkcionisali. Nije im trebalo mnogo da objašnjavaju, da crtaju i boje svim bojama nešto, da bi jedni drugima nesto rekli, objasnili, ni pojasnili. Ma, čak ni da bi uvredili jedni druge. Sa par reči bi smrtno mogli da uvrede svako svakog.
Filozofi, mislioci, mudraci? Filozofi nisu bili, ali mislioci svakako jesu.
Mislilac je jedno, a filozof nešto sasvim drugo. Mudrac je opet nešto treće.
Mislioci očas posla razmisle ili smisle nešto i te misli pretoče u nešto pametno i korisno.
Dok filozof savreno barata rečima, okreće ih i slaže kao lego kockice, igra se njima, ali sve su to prazne fraze i izrazi.
Mudraci su otišli korak dalje od filozofa, oni sve te filozofske slagalice koriste za sticanje lične slave i lične koristi.
Mislilac je u celoj priči najpozitivnija ličnost.
A moji preci, po ocu, su bili veliki Mislioci.

I zašto izabraše baš tog neaktivnog, inertnog Sv. Tomu, kopkalo me.
Krenuh da istražujem. Skroluj ovo, skroluj ono, pretražuj ovamo, traži tamo, dodjoh do nekih par činjenica, koje svi "pametnjaci", filozofi i mudraci, vrte u krug.
Svi znaju gde je rodjen, svi znaju gde i kako je nastradao, te da mu ime na ovom i onom, aramejskom/jer hebrejski tada nije postojao/, te na grčkom znači "Blizanac".
I sad tumačenje, zašto je Blizanac, po nekima od njih je jer su u prošlosti verovali da je on Blizanac sa Isusom Hristom.  Drugi su to kasnije odbijali, kao mogućnost.
Ali niko nije precizirao ko mu je brat blizanac. Mnogi apostoli, kasnije svevi, imadoše i braću/sestre, samo Toma je Blizanac, ali ime brata/sestre ne pojavljuje se nigde.
I Toma je dobio od Gospoda Boga zaduženje da ide u Indiju, da tamo propoveda Hrišćansku veru, ženu i sina jednog indijskog kralja je preobratio u Hrišċanstvo i kralj ga je omrznuo zbog toga i nije ni ženu ni sina kaznio, nego je kaznio veroučitelja i apostola Tomu.
Toma je bio gadno kažnjen, mučen i maltretiran, probadan, kao Isus Hrist, onda na krstu i tako je skončao.
U medjuvremenu, Toma je išao do Judeje, Galileje ili kako god da se zvala obladt u kojoj su živeli svi apostoli, a eto, baš svi su bili na tom mestu, samo je Toma morao biti tako daleko, ne od tog mesta, nego od cele te oblasti, države, kako god, čak u Indiji. I kad je došao, a ne zna se zašto je došao, desilo se Vaskrsenje Isusa Hrista, tj. njegovo ponovno pojavljivanje medju živima, tj. medju njegovim učrnicima/apostolima i svi su ga videli, sem Tome, koji je "zakasnio". I onda se ponovo pojavio i u prisustvu Tominom, da se i on uveri. I Toma ga je opipao, dodirnuo rane Isusove na nogama i ruksma i rekao " Da, Moj uĉitelj i moj Bog"... I tada se uverio. I zbog te njegove sumnjičavosti su ga prozvali Toma Neverni.
I to je to. Cela priča. Više od toga niko ništa ne zna, koliko videh i shvatih.
Ja se često šalih da smo mi odabrali baš tog Sveca za Krsnu slavu_ jer ni mi mnogo ne verujemo u filozofe i mudrace, tj. u prazne priče i izmišljotine iz koristi nekih, koji misle kako su mnogo pametni i kako će da izmuzu i iskoriste ceo svet. Moramo da vidimo, opipamo, foživimo, da se uverimo u istinitost nečega.
Sada, medjutim, ni to objašnjenje, koje nadjoh još davno, analizirajuċi i Tomu i nas, nije mi bilo zadovoljavajuće.
Mora da je postojao neki mnogo krupniji i jači razlog, neoborivi razlog, zbog koga smo baš Tomu odabrali za našeg Sveca Zaštitnika.
I krenuh u dalje razmatranje te teme i istraživanje još nečeg, do sada nepoznatog, sakritog, nevidljivog...
I dodjoh do bingo podatka.
U rečnicima pronadjoh na raznim jezicima da Toma znači: onda, prazan, uzmi ... Na hebrejskom kako je napisano, može se pročitati kao latinično DIV. ...
Onda sam vrtela tu reč na raxne načine, dodajući mu i ono h uz t, karaktreristično za neke jezike, engl. napr., ili grčki. I u grčkoj se za Tomu kaže Thoma.
I tako dodjoh do činjenice i podatka da baš u tom  g r č k o m  Toma, tj. Thoma ima i značenje  DUŠA! Reč je dvosložna:
Tho Ma.
Sada mi je mnogo jasnije ko je Sv. Toma i šta su značili ona njegova Neverica i one njegove reči, koje je izgovorio pred Vaskrslim Hristom.
I svskako, zasto su moji preci baš njega izabrali za Kućnog Zaštitnika i Krsnu slavu.
Neću ga menjati_ biċe i dalje poštovan u mojoj kuċi i praznovan, makar pomenut na njegov Sveti dan, čak i ako odaberem još nekog sveca za Slavu, po preseljenju.
A o Indijcima sada ne samo da mislim da imaju zle oči, nego da su Satanistički narod.
I sva beda im je Božija kazna bila. I svo to propagiranje njihove vere, običaja i dr. jeste zaludjivanje naroda, zarad lične koristi. Skretanje naroda od prave vere i pravih vrednosti i privodjenje Satani. I sva ta verovanja da ovo i ono donosi nesreću, to je njihovih mudraca delo. Ne sme se ukrasti zeleni smaragd iz tamo nekog rudnika, jer to donosi nesreċu!
Sa koliko mudrosti je to "prokletstvo" osmišljeno! Ja/mi/ sam ubedio svet da je ovo to ja imam od neprocenjive vrednosti i značaja i mogu zahvaljujuċi tome da ceo svet muzem i uživam u svom neradu do kraja života.
Ako mi ti ukradeš i komadiċ toga, pa to nekom laiku pokažeš taj će poželeti da se nagrabi toga i ja ostadoh bez bogatog prihoda. Ili ako pokažeš nekom umnom čoveku, pa on to malo proanalizira i kaže da je to bezvredno staklence, koje je vremenom obojio neki mineral usput, koga ima tu dosta, možda čak i običan bakar, koji je oksidirao, onda ja i moj  rudnik "blagostanja" opet ostadosmo svorc. Zato ċe nas biti svuda po svetu raseljenih i umnoženih, pa ċemo prizivati "Satanu", da te stignemo gde god da si i da ti se podmuklo osvetimo i kaznimo, po principu " Kaznio te Bog, stiglo te prokletstvo", koje smo ti prorekli, na koje smo te upozorili.
Jedino nisam još otkrila zašto je Krava Sveta životinja kod Indijaca, nisam se tom temom ozbiljno pozabavila. Ali i to ću jednog dana.
Mi se svakako ubuduće možemo krstiti sa:
" U IME OCA I SINA I SVETOGA TOME! AMIN".

Sad znam i zašto se govorilo da je Toma Blizanac.